../images/Emo42.gif../images/Emo41.gifאנשים, יש לי בלוג. ../images/Emo41.gif../images/Emo29.gif
כן, כן. שמעתם נכון, יש לי בלוג.
אחרי כמה וכמה עידכונים בחברתי פה - ואחרי כמה המלצות חמות מחברים טובים אחרים - דניאלה המליצה לי על בלוג, אז החלטתי סופכלסוף לפתוח בלוג בתפוז.
יניב שאל אותי אם כל הספאם שאני שם פה בחברתי - יתנקז לבלוג? ואמרתי לו שיש מצב. אחרי הכל, לשם מה נועדו הבלוגים?!
טוב, אז ככה: אתמול, ב12 בלילה, פתחתי בלוג. שלושה עדכונים ביום אחד. אבל אני חייב להודות שכולם אומרים שאני כותב יפה.
תודה לכם.
לכל מי שמתעצל / סתם אין לו חשק לחפש - הנה הקישורים:
פוסט ראשון -
Looking4CoolName
פוסט שני -
יד הגורל
פוסט שלישי -
על נהרות בבל... [
הקישור לבלוג עצמו בחתימה שלי, אתם מוזמנים לקרוא שם בכל פעם שמתחשק לכם...
] ו... זהו בעצם.
שיהיה לכולנו שבת של שלום ובריאות.
שבת בלי מלחמות/הרוגים. שבת של שלווה.
ממני, אבי.