חברתי

ענבאך

New member
זה הרבה 2 קילומטר?

לפי איך שאמרת זה כנראה כן
זה ממש קרוב לאיפה שאני נמצאת עכשיו.
 

Evil T

New member
לא, זה ממש קצת

אינ ראיתי את הקטוישה מהמרפסת שלי. אם הקטיושה הייתה קצת יותר חלשה, אז >< לפני שנה בערך, כשאמא שלי החליטה שאנחנו צריכים לעשות ספורט הלכנו ברגל ועברנו במקום הזה. זה בערך 20 דקות הליכה מהבית שלי. ><
 

ענבאך

New member
וואלה.

לא הייתי בשיעורים שלמדנו על מרחקים בכיתה ד' ומאז אני לא מבינה בגרוש. אני לא הייתי בבית אז לא ראיתי.
 

ענבאך

New member
חיפה שייכת למשפחה שלי בערך../images/Emo6.gif

אבא, דודים, סבתא וסבתא והורים של החברה של אבא גרים בחיפה. אז אני פה עכשיו עד מחר ואז נוסעת למרכז, גרה פה לפעמים
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gif../images/Emo12.gif אולי אני מכירה מישהו../images/Emo3.gif

נמ, למה לא להישאר פה? המצב פה דיי בטוח, בנתיים.
 
וול, חיפה.

לא מפחדת בגרוש, גריפינדורית שכמותי.
*מנפחת את חזי בגאווה* *דופקת את הראש בשולחן*
 
ואנשים,

שימו לב לשעה שבה נכתבה הודעה זו- ותאשימו אך ורק את נעה, ס א י, המזוהה על ידי השיקוי הירקרק שמתנוסס לו בכותרות הודעותיה (
). הפנו אליה אצבע מאשימה, סקלו אותה באבנים וצחקקו בגיל, אנא מכם.
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gif../images/Emo3.gif זו אשמתך. דראקו קורא לי

כבר הרבה זמן >< *מבטמפנטז* אני נשארת רק בשבילך
*ממציאה תירוצים* פיף, אני באמת צריכה ללכת לישון.
 
../images/Emo42.gif../images/Emo41.gifאנשים, יש לי בלוג. ../images/Emo41.gif../images/Emo29.gif

כן, כן. שמעתם נכון, יש לי בלוג.
אחרי כמה וכמה עידכונים בחברתי פה - ואחרי כמה המלצות חמות מחברים טובים אחרים - דניאלה המליצה לי על בלוג, אז החלטתי סופכלסוף לפתוח בלוג בתפוז.
יניב שאל אותי אם כל הספאם שאני שם פה בחברתי - יתנקז לבלוג? ואמרתי לו שיש מצב. אחרי הכל, לשם מה נועדו הבלוגים?!
טוב, אז ככה: אתמול, ב12 בלילה, פתחתי בלוג. שלושה עדכונים ביום אחד. אבל אני חייב להודות שכולם אומרים שאני כותב יפה.
תודה לכם.
לכל מי שמתעצל / סתם אין לו חשק לחפש - הנה הקישורים:
פוסט ראשון - Looking4CoolName
פוסט שני - יד הגורל
פוסט שלישי - על נהרות בבל... [
הקישור לבלוג עצמו בחתימה שלי, אתם מוזמנים לקרוא שם בכל פעם שמתחשק לכם...
] ו... זהו בעצם.
שיהיה לכולנו שבת של שלום ובריאות.
שבת בלי מלחמות/הרוגים. שבת של שלווה.
ממני, אבי.
 
למעלה