לולו המשוגע
New member
חברתי../images/Emo28.gif../images/Emo60.gif
אוף טופיק לכאן. אני מבינה את הצורך להביע את דעתכם על הפעולות בצפון וכו', אבל אני מבקשת ממכם לרכז את הכל בשרשור הזה, לא להיגרר לריבים, ולשמור על שפה נורמלית. אתם רוצים דיונים ארוכים וקטנוניים? יש פורום אקטואליה. בבקשה, אל תביישו את עצמכם ואל תגרמו לי, לויקי או לנוש למחוק לכם הודעות.
אוף טופיק לכאן. אני מבינה את הצורך להביע את דעתכם על הפעולות בצפון וכו', אבל אני מבקשת ממכם לרכז את הכל בשרשור הזה, לא להיגרר לריבים, ולשמור על שפה נורמלית. אתם רוצים דיונים ארוכים וקטנוניים? יש פורום אקטואליה. בבקשה, אל תביישו את עצמכם ואל תגרמו לי, לויקי או לנוש למחוק לכם הודעות.