פשוט תעזבו אותה, מסכנה.. זה לא קשור בכלל למצב, וגם אם כן, הומור שחור זה הומור שחור, ואתם תצטרכו להתמודד עם זה. אם בא לכם או לא. פשוט תעזבו אותה, אתם עושים פה את המוות.. האמת שגם לי.. באותו הקשר.. תעזבו אותה!!
ה הקטיושה(זה היה קטיושה?) בחיפה והאמא המציקה שלי רצתה שאני אחזור הביתה...(הייתי בלב המפרץ...)וככה נהרס לי הסרט שאני מחכה לו כבר חדשים...נכון שאני מעוררת בחילה?? על זה אני מתלוננת???יש אנשים שהמשפחות שלהם נפגעו!! אבל כמו שמישהו כאן אמר יש חיים חוץ מזה... ליבי עם כל חיילי ישראל ומשפחותיהם