חברתי

אמורה3

New member
אממ...

אבל זה לא שהיא התכוונה להגיד את זה בכוונהה... זה פשוט סלנג וזה מה שיצא לה להשתמש בו... היא לא התכוונה להשתמש במילה הזו כהומור שחור... פשוט סלנג...
 

Jos711

New member
על זה אני בדיוק מדברת.

על הסלנג הזה. אני מבינה שזה לא היה בכוונה, אבל אני חושבת שצריך ללמוד לצנזר בתקופה הזאת את המילה הזאת מהסלנג.
 
מה כבר עשיתם מזה!!

פשוט תעזבו אותה, מסכנה.. זה לא קשור בכלל למצב, וגם אם כן, הומור שחור זה הומור שחור, ואתם תצטרכו להתמודד עם זה. אם בא לכם או לא. פשוט תעזבו אותה, אתם עושים פה את המוות.. האמת שגם לי.. באותו הקשר.. תעזבו אותה!!
 

The Knight Girl

New member
ראיתי את חצי שעה הראשונה אבל אז נפל

ה הקטיושה(זה היה קטיושה?) בחיפה והאמא המציקה שלי רצתה שאני אחזור הביתה...(הייתי בלב המפרץ...)וככה נהרס לי הסרט שאני מחכה לו כבר חדשים...נכון שאני מעוררת בחילה?? על זה אני מתלוננת???יש אנשים שהמשפחות שלהם נפגעו!! אבל כמו שמישהו כאן אמר יש חיים חוץ מזה... ליבי עם כל חיילי ישראל ומשפחותיהם
 

53925392

New member
לא ראיתי את הסרטים אבלל

קראתי שמתי שצילמו את השני צילמו גם את השלישי...
 
כדאי להם לעשות סרט שלישי

כי ארצח מישהו בהפקה שם אם לא.הסוף כל כך השאיר טעם של עוד,שהם חייבים.הם לא יכולים לסיים סרט כפי שסיימו ולא לעשות המשך,זו התעללות בצופים.
 

Burning Witch

New member
ענבר .צ. ענה עני לי או לSMS

או פה! שלחתי לך 2 הודעות יאללה! אני יודעת שאת לא ישנה אז לענות!
 

Sakai Shana

New member
אני מפחדת.]:

מי פה גר באזורים שהפציצו בהם או מאיימים להפציץ?
 
למעלה