מתאמנת איפה שבא לי
אבל מתתי שניסיתי לעזור לאחותי בקרימסון, הגארדיאנס השמנים+לאגים [שיא הלאגים, כי כולם מחוברים] =מוות מרוב עצבים, שחזרתי, שכחתי סקילים.. אלדר בא ו... פוווף. הרג אותי ואין בFM בכללל.......... כל ה3 שנכשלו לי? היו האחרונים בפרימרקט @_@" כבר שבועיים שאין כלום, אתמול מישהו העלה אחד, סופסוף, אבל 200מיל! ואנשים ישלמו את זה קרוב לוודאי, אם לא כבר שילמו.. והורנטייל מפיל.. אחד מהראשים נדמה לי