האזור רוב הזמן מאכלס רמות מאוד גבוהות. גם ברמה 78 בתור פריסט לקחו אותי לפארטי שכולם היו 100+ ויותר. מעצבן למדיי... אז איפה את מתאמנ כרגע? לודי מייז? או שיש אלטרנטיבות חדשות שעוד לא יצא לי להכיר
קיבלתי אותה מקווסט שקשור לסקיל החדש... רק שלא הבנתי מה אני אמור לעשות איתה, הם אמרו משו על איזה מגילה, לא לגמרי הבנתי... ולא, אין לה שום סטטוס... מה שיש בתמונה זה כל מה שיש לה... =\
אם לובשי את השרשרת הזו נפתחת אופציה חדשה במייקר להכין מגילה, ואז אפשר לבחור בין 2 סוגים... מגילה אחת עם 10 אחוז הצלחה לנעלים למניעת החלקה על קרח (לא פוגע בסלוטים אם לא מצליח) ומגילה שניה 10 אחוז לגלימה למניעת קיפאון (גם לא פוגע בסלוטים אם לא מצליח)... את מה שצריך בשביל השידרוג רשום מין הסתם במייקר... בהצלחה לכל מי שמנסה גם