ה"י 7-8-2009

miss_t

New member
COOL!

ניסית APQ? האם עדיין קשה להתקבל ברמות נמוכות לAPQ?
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif כן,ניסיתי עוד בפריסטית ../images/Emo9.gif

ומאודדדד קשה להתקבל ברמות הנמוכות
בעלי רק 43 אז החלטנו לוותר על הרעיון של לעשות APQ מראש,עד שנגיע לרמה 70.
 

miss_t

New member
מסכימה איך לגבי זה

האזור רוב הזמן מאכלס רמות מאוד גבוהות. גם ברמה 78 בתור פריסט לקחו אותי לפארטי שכולם היו 100+ ויותר. מעצבן למדיי... אז איפה את מתאמנ כרגע? לודי מייז? או שיש אלטרנטיבות חדשות שעוד לא יצא לי להכיר
 

Hasselblad

New member
../images/Emo49.gif לינה !!!

אכן חתונה במייפל זה מרגש וכיף! ובכלל שזה בא ככה בהפתעה זה ממש שמחה כפולה! תהני מלא!
 

yonVata

New member
אולי למישו יש מושג מזה?

ומה בדיוק אמורים לעשות עםזה? O-ם
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif זה שרשרת o:

היא כמו הזאתי של הCPQ אם אני לא טועה.יש לה סטאטים?
 

yonVata

New member
הבנתי שזו שרשרת ../images/Emo3.gif...

קיבלתי אותה מקווסט שקשור לסקיל החדש... רק שלא הבנתי מה אני אמור לעשות איתה, הם אמרו משו על איזה מגילה, לא לגמרי הבנתי... ולא, אין לה שום סטטוס... מה שיש בתמונה זה כל מה שיש לה... =\
 

D amaged R oses

New member
ממ..

ראיתי תמונה של זה בבאסיל אבל אינלי שמץ למה זה ;O ואני השגתי את כל המייקר סקיל ואני לא קיבלתי אותה.. אני אנסה לבדוק ;O
 

yonVata

New member
אחרי שאת משיגה את סקיל...

את מקבל משימה ללכת לEL NOTH לאיש שמכין נעלים, והוא מבקש 50 עורות של ג'אר יאטי... ואז נותן את השרשרת הזו... רק שלא הבנתי מה אני אמור לעשות בה :-S...
 

yonVata

New member
אהא... אוקיי... אז ככה:

אם לובשי את השרשרת הזו נפתחת אופציה חדשה במייקר להכין מגילה, ואז אפשר לבחור בין 2 סוגים... מגילה אחת עם 10 אחוז הצלחה לנעלים למניעת החלקה על קרח (לא פוגע בסלוטים אם לא מצליח) ומגילה שניה 10 אחוז לגלימה למניעת קיפאון (גם לא פוגע בסלוטים אם לא מצליח)... את מה שצריך בשביל השידרוג רשום מין הסתם במייקר... בהצלחה לכל מי שמנסה גם :p
 

Don Nirtin

New member
../images/Emo87.gif הודעה משתפכת.../images/Emo23.gif../images/Emo99.gif../images/Emo47.gif

ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
ליאת
YOU'RE THE QUEEN!!!!!!!
 

Don Nirtin

New member
רמה 108../images/Emo87.gif

ליאת, תודה. נקסון- תודה. תודה גם לאבירים על שכרתו לי את הנשמה
ורצחו אותי כשחיפשתי את דודו המנייאק. ותודה מראש לגלית על העזרה מחר עם הכומרים המניאקים האלה
 

xFade

New member
../images/Emo79.gifהיי,

הנה סמגה של החבר הכי טוב של בעלי
מזל טוב,12 רמות TO GO D:
 

D amaged R oses

New member
מזל טוב ;D

עכשיו תוכל להתחיל לקבל ליץ' בסקלס ;D האיאקספי רץ שם, אתה פשוט לא מבין! ב115 קיבלתי אחוז+ לדקה
 

deisy

New member
נירוש!

מל טוב!!!
עכשיו, כשאתה 108 העזרה שאתן לך נתונה לבחירתך
דבר איתי!
 

miss_t

New member
מזל טוב ניר../images/Emo70.gif

עוד תמונות
בואוהוהוהווהה
איזה רמה הדינוגירל שלך? היא חמודה? עשתה כבר פרצוף כזה-
? ד"א- אתה יודע איך משתמשים בVIP ROCK ואם כן- לאיזה מפות עשית השתמשת או אתה מתכנן להשתמש?
 
למעלה