ה"י 7-8-2009

yonVata

New member
ה"י 7-8-2009

יאללה תרביצו!
 

yonVata

New member
עליתי לרמה 53 ../images/Emo13.gif

אני מניח שהעליה המהירה היא פיצוי לעובדה שלקח לי 3 חודשים לעלות לרמה 52... מסתבר שאפילו המשחק לא רוצה שאני אזכר בגדוד שלי כשאני משחק הא?
חוצמזה השגתי את הסקיל של הציוד עם הלוחם שלי ביחד עם שני
... עכשיו נשארה המשימה של הלייצר נעלים... אני אעשה אתזה בזמן הקרוב... ו... ו... ו... השגתי כפפות לרמה 20 לגנב שלי.. ואני אעלה איתו רמה בקרוב... זהו פחות או יותר לבנתים
... ושבת שלום לכולם!
 

miss_t

New member
hip hip hooray!

מזל טוב על הרמה! אולי תעשה לנו קצת SHOW OFF ותראה לנו איפה אתה מתאמן ומה הנזק שאתה עושה למפלצות?
 

yonVata

New member
סורי על התגובה האיטית....

תודה לכולם!
אמממ... אין לי כרגע מקום אימון ספציפי... בעיקר עשיתי את הקווסטים של הסקיל החדש, זה מה שהעיף אותי את הרמה הזו
לגבי הצגת דמות... אני מניח שאני אעשה אתזה כשאני אגיע לרמה 55 או משו, כי בנתיים אין הרבה שינוי מאז הפעם האחרונה (רמה 50) הגעתי בנתיים ל52%, ובתקווה היד עוד נטויה בסופש
.... שבוע מצויין לכולם
 

D amaged R oses

New member
ביומיים-שלושה האחרונים

מתתי 3 פעמים
איבדתי כל חשק ורצון לשחק במייפל. אבל התאמנתי מעט והייתי ב97% שהתחלתי למות
*_$#($#@$ של נקסון. וגם אם אני אעלה רמה, זה שווה לתחת כי אין בליזארד 30.
 

deisy

New member
איפה את מתאמנת?

ולמה אין בליזרד 30? אין ב FM? מי מפיל?
 

D amaged R oses

New member
מתאמנת איפה שבא לי

אבל מתתי שניסיתי לעזור לאחותי בקרימסון, הגארדיאנס השמנים+לאגים [שיא הלאגים, כי כולם מחוברים] =מוות מרוב עצבים, שחזרתי, שכחתי סקילים.. אלדר בא ו... פוווף. הרג אותי ואין בFM בכללל.......... כל ה3 שנכשלו לי? היו האחרונים בפרימרקט @_@" כבר שבועיים שאין כלום, אתמול מישהו העלה אחד, סופסוף, אבל 200מיל! ואנשים ישלמו את זה קרוב לוודאי, אם לא כבר שילמו.. והורנטייל מפיל.. אחד מהראשים נדמה לי
 

deisy

New member
טוב בהורנטיל לא ממש נוכל לעזור ../images/Emo3.gif

אבל אם אתקל באחד ב FM במחיר הגיוני אגיד לך
מקווה שהתקופה הזו תעבור לך מחר
 

Hasselblad

New member
../images/Emo201.gif

מקווה שהתקופה הזאת תגמר... לא יוצא לי להיות הרבה בפרי מרקט לאחרונה כי אני שוב דיי עמוסה אבל אם אראה בליז 30 אעדכן אותך.
 

P o o f i

New member
מבינה איך את מרגישה ../images/Emo201.gif

כמו שאני נואשת למייפל הירו 20. רק שאצלנו זה כזה דפוק, איזשהו Guild לא נותן לאנשים להיכנס לHT, וכמובן שאי אפשר להשיג את הסקיל הזה. הם שולטים במחירים בפרי מרקט. יאי.
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif התחתנתי ../images/Emo9.gif

אתמול,ולגמרי בספונטניות
הכרנו כשישבתי AFK והוא השאיר לי הודעה שהוא מחפש חברה
הוספתי אותו לבאדי ובילינו בערך יום שלם ביחד XD דיברנו המוןןןןןן. אחרי כמה ימים הוא אמר לי לבוא לפרי מרקט ופתאום קפצה לי ההודעה של האירוסין
אתמול ישבנו ביחד בהנסיס האנטינג גראונד והוא הלך AFK לשעה בערך
כשהוא חזר הוא אמר לי ללכת לקאש שופ,חיכתה לי שם טבעת
ואז הוא שאל אם אני רוצה להתחתן היום,כי מסתבר שבזמן הזה שהוא היה AFK הוא הלך לחנות לקנות עוד נקסון קאש o.o החתונה עצמה הייתה מטורפת, כלכך הרבה התרגשות ולחץ XD כי הגאון עשה סמאגה ושאל מי רוצה לבוא,ובאו איזה 200 אנשים שהתחננו להזמנות
בסך הכל היה מאוד כיף,והבעל מקסיםמקסיםמקסים
לפני החתונה
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif

וסמגה שהחבר הכי טוב של בעלי עשה לכבודינו
 

deisy

New member
מזל טוב לינה!

חתונה זה כיף! החזיר לך את החשק לשחק אה? מעולה!
 

Guid

New member
מזל טוב לינה!! D:

עם כמה שזה רק משחק, חתונה במייפל זה אחד הדברים הממש כיפיים! אני מאחל לך שיהיה לך יותר מזל משיש לי באמוריה פיקיו~ P:
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif תודה ../images/Emo23.gif

כן,זה באמת אחד הדברים הכי כיפיים במייפל
 
למעלה