Don Nirtin
New member
אני לא עובד שם ממש../images/Emo3.gif../images/Emo87.gif
ואם היית רמה 78 הייתי עושה לך ליץ' אצל הציפורים החמודים. [קודם שאגיע לבליזיארד, כן?]
ואם היית רמה 78 הייתי עושה לך ליץ' אצל הציפורים החמודים. [קודם שאגיע לבליזיארד, כן?]