ה"י 7-8-2009

Don Nirtin

New member
אני לא עובד שם ממש../images/Emo3.gif../images/Emo87.gif

ואם היית רמה 78 הייתי עושה לך ליץ' אצל הציפורים החמודים. [קודם שאגיע לבליזיארד, כן?]
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif 62 ../images/Emo178.gif

לרוץ בין לודי לסינגפור זה לא כיף
אבל אני אוהבת את הסידור שלי D: בשביל לא להשתעמם,אני עושה 50% בלודי מייז ואז זזה לMP3 עם X2 EXP ל45 דקות מהנקודות של המשפחה. בין לבין אני גם עוזרת לבעל לעלות רמות בCPQ בעזרת הקלריק הנטוש של ידיד שלי
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif וגם מסתבר,

שבעלי אוהב להפתיע אותי שאני AFK
אתמול כשחזרתי החבר הכי טוב שלו אמר לי ללכת לקאש שופ,ומסתבר שהוא החליט לקנות לי את הוויש ליסט שלי
הייתי ככה
כשנכנסתי לשם
עכשיו אני מאוהבת בפייטרית שלי רשמית
 

deisy

New member
אהבתי! מקסים!

פשששש איזה בעל משקיע
איזה כיף!
 

miss_t

New member
*מקנאה*

ואו ניר אז באמת הרמות טסות בליץ' במיוחד מפריסטית מגניבה כמו גלית
 

deisy

New member
יקירתי

את מוזמנת את יודעת נכון?
ומממממ.... בישופית
אני עוד זוכרת שאת תיקנת אותי פעם כשרק הפכתי לבישופית
 

deisy

New member
../images/Emo23.gif מזל טוב ../images/Emo23.gif

יללה עכדיו כבר לא נשאר הרבה לעבודה רביעית
תתחיל לזוז
 

Macbook

New member
../images/Emo3.gif

מזל טוב ניר! עכשיו אפשר להתאמן במעצבנים הקטנים האלה שיטיסו לך את 111-120...
 

yonVata

New member
Wow!

3 רמות בסופש!! כולי קנאה ניר! המון מזל טוב! חחח אני נותן בי רצון לחזור ולשחק עם הקוסם.. למרות שכרגע אני יותר עסוק בלוחם שלי עד שסוףסוף אני מצליח להעיף איתו רמות... עלה והצלח! בקרוב עבודה 4!...
 

Don Nirtin

New member
הממממ../images/Emo87.gif

זה לא 3 רמות... 108 109 110 111 כלומר 4 רמותתתתתת
ותודה
 

yonVata

New member
אל תקשה עלי...

רק קמתי לצבא... וישנתי איזה 15 שעות במצטבר כל הסופש... :/
 

נושיfay

New member
../images/Emo48.gif../images/Emo210.gif|פטריה|מצתרפת למה שליאת אמרה

*ירוקה מקנאה* חחח יאלה רמה 120=]
 
למעלה