ה"י 11 לאוגוסט

Shanny9

New member
סבבה^^

אני מחכה לך עם הקווסט
 

Shanny9

New member
היום

אני נוסעת לסליפי וכבר ביררתי איפה הדרקונים שם
כרגע הכל נתקע לי במייפל אז ויתרתי -.-
 

Shanny9

New member
זהו!!

השגתי לנו
הייתי שם לפחות שעתיים, דרופ רייט נמוווווך!
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif אני קרוסיידרית!../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

אמג,אחרי חצי שנה שאני משחקת בפייטרית,סופסוף הגעתי לרמה 70
להיות קרוסיידר זה כלכך כיף,סופסוף יש קומבו
וגם פאניק וקומה
הקווסט של העבודה השלישית מתיש כרגיל,כל הריצות האלה בין ויקטוריה לאל נאת' משגעות
אבל בקטנה. כמובן,תודה לכל אלה שעזרו לי במשך כל הזמן הזה
שניה אחרי שעליתי
 

Guid

New member
מזל טוב! D:

וואי, איזה כיף זה עבודה שלישית...!! אני כבר לא יכול לחכות לזה...
 

yonVata

New member
מזל טוב :))

בהצלחה בעבודה שלישית!! :) ובתקווה שבקרוב אצלינו :p אגב, יש לך בילד לעבודה 3?..
 

הטיZרית

New member
רמה 117 ../images/Emo13.gif

עם הרנג'רית.. פתחתי קוסם בסייגנס... רמה 35 ... וקצת התעייפתי ממיפל שוב
 

Don Nirtin

New member
הנה הצעה בשבילך../images/Emo87.gif

את הקוסם אש תקחי לCOLD EYE עד רמה 40. 41 אפילו.
 

Shanny9

New member
SCROLLS

לא היה לי לאיפה לשרשר
- יש לי רשימה של הסקרולים שצברתי, מישהו יוכל להגיד לי מה יותר שווה מה פחות שווה ומה בכלל לא לנסות למכור? הבנתי שהבם שווים בין 10K ל 50K for helmet for DEF 10% for topwear for DEF 10% for overall Armor for DEF 10% for pet equip for Speed 100% Dark Scroll for Helmet for DEF 30% Dark Scroll for Bottomwear for DEF 30% for gloves for ATT 60%
 

yonVata

New member
המגילה לכפפות!

שווה משהו כמו 7 מיל! צריך להסתובב בFm קצת בשביל לבדוק מכירים אקטואלים אצלנו ברשת... את המגילה של החיית מחמד דיי קשה למכור.. בנוגע אלו המגילות שאני זוכר :p
 

Shanny9

New member
וואי תקשיב../images/Emo2.gif

הסתובבתי עכשיו בFM ו3 מוכרים את זה ב10MIL 1 ב9MIL ואחד ב7MIL בקיצור,אני חושבת שנוכל לקבל על זה 8-9MIL *הוגאד*
 

D amaged R oses

New member
../images/Emo45.gifבערך 8

העניין הוא שבחנויות לפעמים אנשים סתם מפגיזים במחירים [ולא קונים], ולצערי, כשאת עומדת בכניסה של הפרימרקט ומספימה, אנשים ישלמו לך פחות מאשר אם תפתחי חנות
 

Shanny9

New member
כן..זה נכון

בכל מקרה אני מאמינה שנוכל למכור את זה ב8, וזה מעולה
 
למעלה