ה"י 11 לאוגוסט
67% ברמה 51
,אני תקועה כבר שנים על הרמה הזאת!! המ, ושאלה - איך כולם בLMPQ יודעים את הדרך כל כך טוב? אני בספק אם הם מתחילים לחשב את כל המינוס 3 פלוס 4 הזה
כאילו, ברור שעם הזמן לומדים, אבל זה לא נראה כאילו זה יקרה כי לאנשים אין ממש סבלנות אליי ואני מסתבכת
למישהו יש איזה טיפ?
דרך-לזכור-בע"פ?
גם עד שעושים טובה שלוקחים אותי בכלל ובסוף מעיפים אותי >:
67% ברמה 51