ה"י 11 לאוגוסט

Shanny9

New member
ה"י 11 לאוגוסט

67% ברמה 51
,אני תקועה כבר שנים על הרמה הזאת!! המ, ושאלה - איך כולם בLMPQ יודעים את הדרך כל כך טוב? אני בספק אם הם מתחילים לחשב את כל המינוס 3 פלוס 4 הזה
כאילו, ברור שעם הזמן לומדים, אבל זה לא נראה כאילו זה יקרה כי לאנשים אין ממש סבלנות אליי ואני מסתבכת
למישהו יש איזה טיפ?
דרך-לזכור-בע"פ?
גם עד שעושים טובה שלוקחים אותי בכלל ובסוף מעיפים אותי >:
 

TF14

New member
חבר שלי עלה היום לרמה 52 עם נייטווקר

הוא היה אתמול ברמה 51 הוא אומר שהוא עושה מלא קווסטים ודברים שמביאים לו מלא EXP אפילו רק מלהרוג מפלצות (הוא אמר שהוא קנה איזה משהו די חזק שקוראים לזה איליבי ב16 מיליון)
 

TF14

New member
חחחח הבנתי

אבל זה היה בהקשר לזה ששני כתבה שהיא תקועה ברמה 51 הרבה זמן וחבר שלי עולה בינתיים רמות 50+ די מהר (באתי להגיד שזה אפשרי כי הייתי אצלו בהפרש של כמה ימים וראיתי את העלייה)
 

yonVata

New member
ברור שזה אפשרי...

מצד שני אני משחק קרוב לשנה... ועדין רק ברמה 53 וחצי...
 

TF14

New member
אז בעצם נייטווקר הכי חזק בלעלות רמות? (למרות

שהוא חורש על מייפל הרבה בחופש)..... אבל לעלות לפחות אחוז ביום עד לעבודה שלישית נראה לי סביר... לא?
 

yonVata

New member
או זה...

או שהעובדה שאני בצבא, וכשאני חוזר הבייתה ישלי עוד כמה דברים שאני עושה... :p
 

Guid

New member
אני מכיר מישהו

שעלה תוך שעתיים מרמה 55 לרמה 58 בדאבל EXP... הוא התאמן במכוניות האלה בסינגפור.
 

D amaged R oses

New member
אממ

לא לא מחשבים יש חדרים שקבוע יודעים לאן ללכת מהם, פעם ידעתי קצת יותר אבל היום אני תמיד הולכת אמצע אמצע אמצע עד שאני מגיעה לחדרים שאני מכירה [לפעמים זה מעכב אותי באיזה 10 שניות אחרי כולם אז אני ישר הולכת לחדר האחרון] למשל מחדר 10 הולכים להכי ימני מחדר 7 הולכים לאמצע פעמיים ומגיעים ל6 מ6 לאמצע ואז לשמאל ואז לחדר 16, שזה האחרון מחדר 12 זה ימינה [אני לא בטוחה אם יש עוד חדר אחר כך או משם ישר מגיעים ל6/7] 6+7 זה החדרים שנלחמים בחדר 7 הקופסא שפונה לימין היא תמיד תהיה ריקה לומדים אבל זה לא נכון שפשוט שזמן עובר, תבקשי מאנשים שידריכו אותך [שזה פעם ראשונה] הם יראו לך לאן ללכת ואחרי 3-4 פעמים כבר תקלטי.. חברה שלי עזרה לי ואחרי כמה פיקיואים קלטתי את זה
וה"י.. ממ כמה אחוזים בקוסמת, מתתי שוב.. אני עייפה ואין לי כוח למייפל וזה כלכך ניכר בצורת משחק שלי. [ובעובדה שאמרתי כרגע "ניכר"]
 

Shanny9

New member
טוב,תודה../images/Emo3.gif

מקווה שאני יתרגל לזה
איך מגיעים מחדר 1 לחדר 6/7?
 

Guid

New member
רמה 68 עם ההאנטר~

פיקיו מייז, פיקיו מייז, פיקיו מייז... עד מתי?! T____T אגב, גם רון והראל הגיעו עם הקלריק שלהם לרמה 68 היום. ולפי איך שזה נראה (הם כבר ב70%) הם יעשו עבודה שלישית לפניי... שוב. /tapuzforum/images/emo6.gif
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif כמעט 69 בפייטרית,100 בפריסטית ../images/Emo47.gif

אני מקווה שאני אצליח להגיע ל70 הלילה
ידיד שלי ממשיך עם הליצ'ים לפריסטית בשביל להביא אותה ל120 כמה שיותר מהר,בשביל שאני אהיה הירו כמה שיותר מהר
נמאס לו שאני משחקת כבר שנתיים ואני עדיין תקועה ברמה נמוכה
 

D amaged R oses

New member
לא..

כל סקרול שרשום עליו DEF לא שווה למרות שאנשים לפעמים מוכנים לשלם קצת [10-50K] את ברמות של לודימייז [ואת עושה] אז כדאי לך לפתוח מיול [שחקן לא פעיל] תשמרי עליו את כל הסקרולים שאת מקבלת ואז תמכרי הכל יחד, ייצא לך סכום קטן
 

yonVata

New member
מזל טוב!!!...

גם אני הייתי תקוע ברמה 51 מלא מלא זמן! איזה 3 חודשים... ואחרי שעברתי אותי הספקתי לעלות 2 רמות בפחות מחודש! כשאני אהיה בבית נוכל להמשיך להתאמן ביחד :)
 
למעלה