../images/Emo79.gif אני קרוסיידרית!../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif
אמג,אחרי חצי שנה שאני משחקת בפייטרית,סופסוף הגעתי לרמה 70
להיות קרוסיידר זה כלכך כיף,סופסוף יש קומבו
וגם פאניק וקומה
הקווסט של העבודה השלישית מתיש כרגיל,כל הריצות האלה בין ויקטוריה לאל נאת' משגעות
אבל בקטנה.
כמובן,תודה לכל אלה שעזרו לי במשך כל הזמן הזה
שניה אחרי שעליתי