הצליחו להרגיז אותי היום

אומי 3

New member
בעדך "כוכב הצפון"- שרשור בהבנת האקלים

התרבותי חברתי שבו את (אנו) פועלת. בהרצאה על צרפת טענה פרופ' אן סטולר כי הטענה התמידית של ההגמוניה כי טענות הנוגדות את הבון טון אינן די מדעיות כלומר חסרות מתודולוגיה השערות ואישושן תהליך מחקרי וכו'. מניין הודאות כי כוכב הצפון לא עשתה את כל אלה בטרם היגיע למסקנותיה המחקריות? בעיני לימוד שפה הוא קודם כל לימוד תרבות ועל כן "כוכב הצפון" צודקת וגישתה חשובה בעני הרבה יותר מכל ידע טכני בהנחלת השפה. "כוכב צפון" יקרה ראי בשרשור העצוב הזה תרגיל בהבנת המציאות, האקלים. לעניות דעתי אין טעם במלחמה חזיתית (בשלב זה) ראי היכן את יכולה להוסיף את תכניך, כיצד הם יעשירו את תלמידיך ויצרו קורס מעניין במיוחד כזה שיוכיח (באופן פוזיטיבי) את האפשרות שהעלית בעצם הצלחת תלמידיך והנאתם- זהו העיקר. חושבת שלגבי הלבוש שווה להתגמש מעט וכך גם לגבי האופן שבו יקראו לך. את יכולה להתייחס לשניהם בהומור והם יבינו את השקפתך- ואף אולי להוסיף פרטי לבוש בעדינות שיבהירו גם את עמדתך בעניין זה אנדרסטייטמנט היא הדרך הטובה להתמודדות והכי חשוב הכי חשוב הוא להתרכז בהצלחת הקורס בדרכך. מאחלת המון בהצלחה!
 

אלטר מן

New member
ואני חשבתי שלימוד שפה

זה קודם כל ללמוד להגיד "קוראים לי X" " אני גר ב-Y" להטות פעלים ולספור עד 10. להגיד שהחבר'ה בישראל שוביניסטית, אשכנזית, יהודית, חשוכה, מדכאת, מפלה ובכלל שהאנשים כאן מגעילים ושהרבה יותר כיף זה להסתובב עם שיכורים מג'לג'וליה ולהכות למוות עוברים ושבים (רק אם הם יהודים כמובן), אפשר בכל שפה - כפי שנעשה כבר אלפי שנים.
 

אומי 3

New member
לא זה מה שכתבתי

אבל הפחדים היהודים שלנו יחד עם ההדחקות גורמים לפחד עמוק כל כך של הפן הזה של המדינה שלנו המשותף למדינות לאום מערביות ייחשף (ואופן שונה ואף חמור יותר במדינות טוטליטריות לסוגיהן).. בעיני דוקא בחשיפה, בדיון - יש עצמה ואפשרות לשינוי...
 
למעלה