המעבר לשודיה.

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
רכבת בינעירונית עוברת...

המעבר לשודיה.
על הגשר המגשר בין דנמרק לשודיה,כביש מהיר ומסילות ברזל,מתוך רכבת שנוסעת מקופנהאגן לגטבורג,דרך מאלמה.
רכבת בינעירונית עוברת...
במהירות בתחנת סולנטונה לכיוון סטוקהולם-מרכז.
 

mucool2

New member
../images/Emo124.gif חרמני הפורום... תגובתכם!

קומה עליונה
חרמני הפורום... תגובתכם!
 

אלון 58

New member
אחת הכניסות העליונות לתחנת-הרכבת...

המעבר לשודיה.
על הגשר המגשר בין דנמרק לשודיה,כביש מהיר ומסילות ברזל,מתוך רכבת שנוסעת מקופנהאגן לגטבורג,דרך מאלמה.
אחת הכניסות העליונות לתחנת-הרכבת...
המרכזית,ולידה תחנת אוטובוסים עירוניים.
 

אלון 58

New member
תחנת מוניות מסודרת...,

המעבר לשודיה.
על הגשר המגשר בין דנמרק לשודיה,כביש מהיר ומסילות ברזל,מתוך רכבת שנוסעת מקופנהאגן לגטבורג,דרך מאלמה.
תחנת מוניות מסודרת...,
ליד הכניסה למפלס התחתון של תחנת-הרכבת.
 

אלון 58

New member
סככת תחנת אוטובוסים נפוצה...

המעבר לשודיה.
על הגשר המגשר בין דנמרק לשודיה,כביש מהיר ומסילות ברזל,מתוך רכבת שנוסעת מקופנהאגן לגטבורג,דרך מאלמה.
סככת תחנת אוטובוסים נפוצה...
בסטוקהולם,ללא דגלול,מספרי הקווים כתובים על הצד שממנו מגיע האוטובוס.
 

אוהד11

New member
מסתבר שלא רק בארץ מסמנים רק את

סככת תחנת אוטובוסים נפוצה...
בסטוקהולם,ללא דגלול,מספרי הקווים כתובים על הצד שממנו מגיע האוטובוס.
מסתבר שלא רק בארץ מסמנים רק את
מספרי הקווים בלי שילוט כיוון ופרטים
 

harhanegev

New member
תלוי איפה,

מסתבר שלא רק בארץ מסמנים רק את
מספרי הקווים בלי שילוט כיוון ופרטים
תלוי איפה,
ושוב תודה שאתה מזכיר לי כמה טוב שנולדתי וגדלתי בגוש אגד, וגם המעבר מכפר סבא לאילת השאיר אותי בגוש אגד. אגד כבר מזמן יודעים שמגיע לנוסעים לדעת לאן כל קו נוסע, הם לא גילו את זה רק בשנים האחרונות. אגד כבר מזמן יודעים שצריך למזג אוטובוסים, הם לא חיכו שיחייבו אותם כדי לעשות את זה. טוב שההגה בידיים של אגד.
 

benshap2

New member
האמת שפה זה דווקא הפוך

תלוי איפה,
ושוב תודה שאתה מזכיר לי כמה טוב שנולדתי וגדלתי בגוש אגד, וגם המעבר מכפר סבא לאילת השאיר אותי בגוש אגד. אגד כבר מזמן יודעים שמגיע לנוסעים לדעת לאן כל קו נוסע, הם לא גילו את זה רק בשנים האחרונות. אגד כבר מזמן יודעים שצריך למזג אוטובוסים, הם לא חיכו שיחייבו אותם כדי לעשות את זה. טוב שההגה בידיים של אגד.
האמת שפה זה דווקא הפוך
על התחנות הישנות, של אגד, יש רק את מספרי הקווים (טוב נו, באמת קו שעובר פעם אחת ביום חבל להשקיע בו עוד מילים, לא?) ואילו בתחנות של קונקס מצוינים יעדי הקווים, כולל יעד ביניים מרכזי כשיש, וכולל הקווים הפנימיים(כיוון נסיעה של הקו-מסוך רכבת מזרח או מסוף קונקס). כמו כן תלויים בחלק מהתחנות לוחות זמנים מפורטים של הקווים. באמת שאני לא מבין את הנאמנות העיוורת של הפורום הזה לאגד, אני אומנם צעיר אבל מבחינתי: אגד = מחירים יקרים.מאוד. , אגד = הרבה נהגים מתנשאים(לצערי, יצא לי להתקל ביותר מדי כאלה בכל מיני נסיעות. כאלה שצועקים על ילדים ולקוחות אחרים שלהם, וחסרי סבלנות. נכון לעכשיו, עם קונקס עדין לא יצא לי להתקל בנהג שצעק על מישהו או התנשא על מישהו כבר כחצי שנה, בנסיעה יומיומית באוטובוסים), אגד = תדירות מאוד מאוד נמוכה אגד = המון דילוגים על קווים(20% מהקווים בכל יום נתון בערך ביבנה...מדבר על 48 ו18 ז"ל), מה שאין פה עכשיו עם קונקס כמעט בכלל, אגד = אוטובוסים ישנים. ברור שמשתנים באגד, אבל לא בכל הסניפים כנראה.... השירות שאגד נתנו ביבנה זוכה מבחינתי לציון נכשל, וטוב מאוד שהוחלף בנותן שירות הרבה יותר טוב מהם. זאת ממש לא הודעת התקפה על אגד - רק הרגשתי שחייב להגיב על האדרת שמה של החברה כפי שמתבצעת פה לא מעט, ע"ח חברות קטנות וחדשות אשר נותנות שירות מצוין, שבסופו של דבר רק מגביר את הביקוש לתחבורה הציבורית, ובכך מוריד מהכביש אלפי מכוניות כל יום.שזאת גם המטרה המרכזית של המערך, לא?
 

harhanegev

New member
אגד אינה חברה מושלמת,

האמת שפה זה דווקא הפוך
על התחנות הישנות, של אגד, יש רק את מספרי הקווים (טוב נו, באמת קו שעובר פעם אחת ביום חבל להשקיע בו עוד מילים, לא?) ואילו בתחנות של קונקס מצוינים יעדי הקווים, כולל יעד ביניים מרכזי כשיש, וכולל הקווים הפנימיים(כיוון נסיעה של הקו-מסוך רכבת מזרח או מסוף קונקס). כמו כן תלויים בחלק מהתחנות לוחות זמנים מפורטים של הקווים. באמת שאני לא מבין את הנאמנות העיוורת של הפורום הזה לאגד, אני אומנם צעיר אבל מבחינתי: אגד = מחירים יקרים.מאוד. , אגד = הרבה נהגים מתנשאים(לצערי, יצא לי להתקל ביותר מדי כאלה בכל מיני נסיעות. כאלה שצועקים על ילדים ולקוחות אחרים שלהם, וחסרי סבלנות. נכון לעכשיו, עם קונקס עדין לא יצא לי להתקל בנהג שצעק על מישהו או התנשא על מישהו כבר כחצי שנה, בנסיעה יומיומית באוטובוסים), אגד = תדירות מאוד מאוד נמוכה אגד = המון דילוגים על קווים(20% מהקווים בכל יום נתון בערך ביבנה...מדבר על 48 ו18 ז"ל), מה שאין פה עכשיו עם קונקס כמעט בכלל, אגד = אוטובוסים ישנים. ברור שמשתנים באגד, אבל לא בכל הסניפים כנראה.... השירות שאגד נתנו ביבנה זוכה מבחינתי לציון נכשל, וטוב מאוד שהוחלף בנותן שירות הרבה יותר טוב מהם. זאת ממש לא הודעת התקפה על אגד - רק הרגשתי שחייב להגיב על האדרת שמה של החברה כפי שמתבצעת פה לא מעט, ע"ח חברות קטנות וחדשות אשר נותנות שירות מצוין, שבסופו של דבר רק מגביר את הביקוש לתחבורה הציבורית, ובכך מוריד מהכביש אלפי מכוניות כל יום.שזאת גם המטרה המרכזית של המערך, לא?
אגד אינה חברה מושלמת,
אין ספק שגם לאגד יש חסרונות, ולא מעט. אני אולי מהמסנגרים יחסית על אגד (אם כי תוכל למצוא ממש לא מזמן ביקורות נוקבות שלי על אגד בכמה עניינים), אך יש כאן בפורום לא מעט דיעות אחרות. לגבי קונקס אין לי כל כך מה להגיד, כי אני שכיתי לנסוע בקונקס רק פעם אחת, וזה לעומת יותר מ-10,000 נסיעות באגד. אם קונקס נותנת שירות טוב מאוד, כדבריך, אין לי אלא לשמוח, כי אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא שבשורה התחתונה אנוחנו, הלקוחות, נקבל שירות מעולה במחירים טובים. חשוב שתדע, בנושא מחירי אגד, כי קיימים חלק מקוי אגד בהם הממשלה מחייבת את אגד לגבות מחיר גבוה כדי לסבסד קוים מפסידים, במקום שהממשלה תסבסד אותם. לשם המחשה, והמספרים שאתן אינם אמיתיים אלא סתם מספרים שרירותיים להבהרת העניין, נניח שממשלת ישראל מחייבת את אגד להפעיל קוים מפסידים הגורמים לאגד הפסד של 50 מיליון ש"ח בשנה. הגיוני והוגן שאם מכריחים, אז לתת לאגד את אותם 50 מיליון ש"ח בשנה, נכון ? לא נכון. לא אצלנו. למה לתת לאגד 50 מיליון, אם אפשר לתת להם רק 10 מיליון, ולהגיד להם: "את שאר ה-40 מיליון, תשיגו ע"י גביית מחירים שערורייתיים ומופרזים בקו ת"א---ירושלים, בקו ת"א---אילת, ובעוד קוים רבים". אחר כך, כשהנוסעים יתלוננו למה גובים מאיתנו מחיר יקר, זה לא בעיה: נשסה את הנוסעים באגד. אגד זה שק חבטות נפלא. ושוב, אני לא טוען שאגד חברה מושלמת, לדעתי אגד היא חברה טובה מאוד, שיש לה מה לשפר ממש כשם שלאחרים טובי מאוד בכל תחום יש מה לשפר. אם בשורה התחתונה השתפר מצב התח"צ באזורך, זה רק משמח אותי.
 

benshap2

New member
אכן

אגד אינה חברה מושלמת,
אין ספק שגם לאגד יש חסרונות, ולא מעט. אני אולי מהמסנגרים יחסית על אגד (אם כי תוכל למצוא ממש לא מזמן ביקורות נוקבות שלי על אגד בכמה עניינים), אך יש כאן בפורום לא מעט דיעות אחרות. לגבי קונקס אין לי כל כך מה להגיד, כי אני שכיתי לנסוע בקונקס רק פעם אחת, וזה לעומת יותר מ-10,000 נסיעות באגד. אם קונקס נותנת שירות טוב מאוד, כדבריך, אין לי אלא לשמוח, כי אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא שבשורה התחתונה אנוחנו, הלקוחות, נקבל שירות מעולה במחירים טובים. חשוב שתדע, בנושא מחירי אגד, כי קיימים חלק מקוי אגד בהם הממשלה מחייבת את אגד לגבות מחיר גבוה כדי לסבסד קוים מפסידים, במקום שהממשלה תסבסד אותם. לשם המחשה, והמספרים שאתן אינם אמיתיים אלא סתם מספרים שרירותיים להבהרת העניין, נניח שממשלת ישראל מחייבת את אגד להפעיל קוים מפסידים הגורמים לאגד הפסד של 50 מיליון ש"ח בשנה. הגיוני והוגן שאם מכריחים, אז לתת לאגד את אותם 50 מיליון ש"ח בשנה, נכון ? לא נכון. לא אצלנו. למה לתת לאגד 50 מיליון, אם אפשר לתת להם רק 10 מיליון, ולהגיד להם: "את שאר ה-40 מיליון, תשיגו ע"י גביית מחירים שערורייתיים ומופרזים בקו ת"א---ירושלים, בקו ת"א---אילת, ובעוד קוים רבים". אחר כך, כשהנוסעים יתלוננו למה גובים מאיתנו מחיר יקר, זה לא בעיה: נשסה את הנוסעים באגד. אגד זה שק חבטות נפלא. ושוב, אני לא טוען שאגד חברה מושלמת, לדעתי אגד היא חברה טובה מאוד, שיש לה מה לשפר ממש כשם שלאחרים טובי מאוד בכל תחום יש מה לשפר. אם בשורה התחתונה השתפר מצב התח"צ באזורך, זה רק משמח אותי.
אכן
קודם כל אני שמח לתגובה עניינית, כבר חששתי מתגובה תוקפת.(מסוכן לכתוב בפורום הזה נגד אגד לפעמים :) ) ואני מסכים ש"הפרטה בכוח" איננה טובה בהכרח לשוק, כי אם רק כאשר מובטח שירות טוב יותר לאזרח. האמת שבכלל מוזר לי מה העיקרון להעביר מונופול א' למונופול מקומי ב' {כאילו, אפשר בכלל לנסוע מרמלה לת"א לא בסופרבוס? אז זה מונופול...} ומבין את העניין על הסבסוד, השאלה היא האם מחייבים אותם לקחת מחיר גבוה, או שמרשים להם לקחת מחיר גבוה בשביל להרוויח יותר כסף. ולקחת 25 ש"ח מת"א לאשקלון זה בהחלט מחיר מופרז. בסיכומו של עניין הפרטה עניינית ומסודרת תעשה רק טוב לתחבורה הציבורית, הבעיה היא, שאולי, משרד התחבורה רוצה ללכת עם ולהרגיש בלי - להפריט את השוק אבל עדיין להיות בעל שליטה מלאה לחלוטין על התדירות והמחירים, ולא לפי כללי הג'ונגל של ההפרטה. (כמובן למעט חיוב מינימלי לתדירות ומקסימלי למחיר).
 

harhanegev

New member
כנראה שמרשים להם להוזיל,

אכן
קודם כל אני שמח לתגובה עניינית, כבר חששתי מתגובה תוקפת.(מסוכן לכתוב בפורום הזה נגד אגד לפעמים :) ) ואני מסכים ש"הפרטה בכוח" איננה טובה בהכרח לשוק, כי אם רק כאשר מובטח שירות טוב יותר לאזרח. האמת שבכלל מוזר לי מה העיקרון להעביר מונופול א' למונופול מקומי ב' {כאילו, אפשר בכלל לנסוע מרמלה לת"א לא בסופרבוס? אז זה מונופול...} ומבין את העניין על הסבסוד, השאלה היא האם מחייבים אותם לקחת מחיר גבוה, או שמרשים להם לקחת מחיר גבוה בשביל להרוויח יותר כסף. ולקחת 25 ש"ח מת"א לאשקלון זה בהחלט מחיר מופרז. בסיכומו של עניין הפרטה עניינית ומסודרת תעשה רק טוב לתחבורה הציבורית, הבעיה היא, שאולי, משרד התחבורה רוצה ללכת עם ולהרגיש בלי - להפריט את השוק אבל עדיין להיות בעל שליטה מלאה לחלוטין על התדירות והמחירים, ולא לפי כללי הג'ונגל של ההפרטה. (כמובן למעט חיוב מינימלי לתדירות ומקסימלי למחיר).
כנראה שמרשים להם להוזיל,
אך זה בתנאי שעדיין הם יקבלו סובסידיה חלקית ויוחשב בכל ההתחשבנות ביניהם למשרד התחבורה כאילו הם כן לוקחים את המחיר המופרז שמשרד התחבורה קבע. כלומר, להפסיד הרבה הרבה הרבה כסף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה