אין לך מה לחשוש מהתקפה משום שאת
מה שכתבת הבעת בצורה אובייקטיבית לחלוטין.
אין לך מה לחשוש מהתקפה משום שאתאכן
קודם כל אני שמח לתגובה עניינית, כבר חששתי מתגובה תוקפת.(מסוכן לכתוב בפורום הזה נגד אגד לפעמים ) ואני מסכים ש"הפרטה בכוח" איננה טובה בהכרח לשוק, כי אם רק כאשר מובטח שירות טוב יותר לאזרח. האמת שבכלל מוזר לי מה העיקרון להעביר מונופול א' למונופול מקומי ב' {כאילו, אפשר בכלל לנסוע מרמלה לת"א לא בסופרבוס? אז זה מונופול...} ומבין את העניין על הסבסוד, השאלה היא האם מחייבים אותם לקחת מחיר גבוה, או שמרשים להם לקחת מחיר גבוה בשביל להרוויח יותר כסף. ולקחת 25 ש"ח מת"א לאשקלון זה בהחלט מחיר מופרז. בסיכומו של עניין הפרטה עניינית ומסודרת תעשה רק טוב לתחבורה הציבורית, הבעיה היא, שאולי, משרד התחבורה רוצה ללכת עם ולהרגיש בלי - להפריט את השוק אבל עדיין להיות בעל שליטה מלאה לחלוטין על התדירות והמחירים, ולא לפי כללי הג'ונגל של ההפרטה. (כמובן למעט חיוב מינימלי לתדירות ומקסימלי למחיר).
מה שכתבת הבעת בצורה אובייקטיבית לחלוטין.