חיים יקר
אין פה גוריים, רק אנשים כמוך וכמוני. אני יודע. קשה לקבל הבנות חדשות בגיל כלכך מופלג כשלך. DEEP OCEAN כתבה דברים שהם מאד נכונים, היקום תומך בנו באופן מלא, נותן לנו את מה שאנו מבקשים, מממש את הדברים שבהם אנו מאמינים ויוצר ביחד עימנו(אנחנו חלק מהיקום) את המציאות שבה אנו בחרנו. תת ההכרה שלנו מקבלת כל אמונה הקיימת בתוכנו כאמת ומוציאה אותה לפועל. ברור הוא שאתה כתבת את הדברים מתוך כאב, וקיים כאב רב בעולם, אנשים עוברים דברים קשים, כל יום נהרגים ונפצעים אנשים, יש רעב בעולם, והרבה אלימות, אך כמו שישנם כאבים ומאבקים, ישנה גם שמחה, והרמוניה בעולם, אנשים נרפאים ממחלות, בני אדם קטנים נולדים כל יום, אהבות מתממשות, וכך גם משאלות, שהיקום עוזר לממש. הבחירה אם לראות את היקום כמקום ידידותי, מלא בשיקום ועזרה, או לראות את היקום כאכזר, מנוכר, וחסר התחשבות היא שלנו. אינך יכול לדעת לעולם מי באמת עומד מאחרי המילים של הודעה זו או אחרת, איזה כאבים הוא חווה, איזה חוויות הוא עבר, מה גורם לו להרגיש טוב, ומה הדבר שגורם לו שמחה. אנו נמצאים פה כדי לחוות את החיים, הבחירה אם לחיות את החיים הללו מתוך כאב או שמחה, היא בחירתנו הבלעדית. אנו הקובעים את התגובות שלנו לארועים שאינם נמצאים בשליטתנו. אנו יוצרים את המציאות עבורנו, לנו תמיד יש את הבחירה אם לחיות בפחד או באהבה. בוא נפתח את הלב, וננסה לשנות את חלום הבלהות של האנושות(הקשב הראשון), אם נשמור על טוהר המילה, לא ניקח דברים באופן אישי, לא נניח הנחות ונעשה את המייטב שביכולתנו, נוכל ליצור עולם יפה יותר, בריא יותר, נעים יותר. ___________________________________________________________________ כולנו בני אדם, אין הבדל בין דם לדם, אז למה שלא נחיה בהרמוניה?