היקום.

deep ocean

New member
הלכתי לים יום אחד

ונכנסתי למים העמוקים והיה כל כך כיף, עד שהחלפתי את הכינוי שלי לאוקיאנוס עמוק
יש קצת מעבר לזה, אבל זה העיקר.
 

alon_o

New member
אתמול אתמול אתמול

אתמול קרו שני דברים. רציתי משהו, רציתי רציתי רציתי. אבל בגלל אילוצים לא פעלתי באופן פיסי בעניין. פתאום קיבלתי את זה, ועוד איזה קיבלתי, כמו שמישהו שבא לו מתוק פתאום מקבל ארגז שוקולד. שאלתי את עצמי איך לעזאזל אני מתמודד עם כל כך הרבה
. מגניב. והדבר השני: לפני יומיים או שלושה ישבתי וחשבתי והגעתי למסקנה שדבר שאני מאוד רוצה כבר הרבה מאוד זמן (שנים) הוא בהישג ידי כבר המון זמן (בחלקו בלבד) אבל אני מתנהג כמו אדם שרוצה שוקולד, ונתנו לו חבילה, והוא פתח אותה ושבר "שורה", אבל...אני לא מכניס אותה לפה ולועס...אין לי את ה_____ (משהו, לא יודע מה) לעשות את הצעד האחרון. אז החלטתי שזהו, אני עושה את הצעד הזה ומעכשיו אני מחוייב בכל הוויתי להשגת הדבר הזה, בחלקו אמנם כי אני לא מאמין שלהשיג את כולו מציאותי עבורי. בכל מקרה, אני מקדיש את חיי להשגת הדבר הזה עד שאשיג אותו. אז... זה היה לפני יומיים שלושה, ועוד לא הייתה לי הזדמנות לנסות להשיג את "הדבר" באופן פעיל. אתמול זה פשוט הגיע אלי. בשלמות, בצורה שלא האמנתי שאפשרית. לא עשיתי שום דבר "פיסי" כדי לקבל את זה. הא?! בכל מקרה, לא ידעתי איך "לאכול" את גודל העצמה שנפלה בחלקי
. לא לקחתי. הרגשתי כמו ילד שרוצה שוקולד ופתאום נותנים לא משאית מלאה ואין לא מושג מה הוא עושה עם כל השוקולד הזה. לא זרקתי את השוקולד, אבל גם לא התחלתי לאכול, אני לא בטוח איך
. מגניב בכל מקרה. אז מה אמרנו על התמיכה של היקום?
 

kung fu

New member
פשוט אדיר!!!

כל כך כיף להגיע הביתה, לפתוח את המזגן, ולקרוא את ההודעה שלך!!!
 

MsPiggy

New member
אהבתי את ההקבלה לשוקולד...

למרות שהשגעון החדש שלי עכשיו הוא טוסטים... ואכן אני מקבלת את מה שאני רוצה! אבל חוץ מזה, ההודעה שלך נפלאה!
 

laughter19

New member
../images/Emo140.gif

תן קצת שוקולד לאחרים
אני דווקא לא הכי מוצא עצמי מטורף על שוקולד טוסטים עם גבינה צהובה מותכת וקטשופ i can relate to!
מה שכן, הזכרת לי במעין "ווווואאאאאאאיייי" שכזה, שבבית החולים חברים של ההורים שלי הביאו לי מתנה האכלסלאח. שכל הולנדי אמור לפי דעתי להכיר את טעם הגן עדן הזה. אז אולי אני כן פריק של שוקולד, אבל רק שוקולד מיוחד באמת בשבילי
ועכשיו כשאני חושב על זה, אל תחלק לאחרים שום דבר! שילכו להזדיין וימצאו בעצמם שוקולד! עד שאנחנו משיגים לעצמנו, צריך לחלק לאחרים? חס וחלילה ! אני תומך בקמצנות ושמירת זכויות קונים
 

dharmax

New member
שאלות

1. סתם להקשות: אז מה קורה אם אדם א´ למשל, חושב שאדם ג´ צריך למות בשבוע הקרוב, לא עלינו, ואדם ב´ חושב שאדם ג´ צריך להאריך חיים ולחיות? האם, כמו במכניקת הקוונטים, אדם ג´ יהיה גם חי וגם מת בו זמנית? אני מניח שלפי התאוריה הזו מי שמאמין יותר חזק ינצח...? בלי קשר לפעולות הפיסיות...? 2. ועוד שאלה, להקשות: אם אנו בוחרים לחשוב שהגרוויטציה היא פיקציה, ואין לה שום ממשות - האם כך נוכל לרחף לנו דרך החלון...? האם חוקי הטבע נתונים לשליטתנו? 3. ועכשיו יותר ברצינות: האם בדקת את היוגה, הבודהיזם והטאואיזם למשל, בצורה ראויה לשמה, או תורות מבוססות יותר מניו-אייג´ מרחף? כיוון שישנן נקודות השקה מסוימות בין דרך המחשבה שלך, ידידתי, לנ"ל, אבל... העומק... העומק הוא אחר לגמרי... 4. האם יש סיכוי שתתיחסי ברצינות הראויה לנקודות שהעליתי, או שאני מבזבז את זמני על new age junky? 5. האם יש סיכוי שיובן שאני כותב מתוך אהבה, על אף שאני רומז בבוטות מה, לפגמים בגישה כולה...? באהבה אום
 
למעלה