שאלות
1. סתם להקשות: אז מה קורה אם אדם א´ למשל, חושב שאדם ג´ צריך למות בשבוע הקרוב, לא עלינו, ואדם ב´ חושב שאדם ג´ צריך להאריך חיים ולחיות? האם, כמו במכניקת הקוונטים, אדם ג´ יהיה גם חי וגם מת בו זמנית? אני מניח שלפי התאוריה הזו מי שמאמין יותר חזק ינצח...? בלי קשר לפעולות הפיסיות...? 2. ועוד שאלה, להקשות: אם אנו בוחרים לחשוב שהגרוויטציה היא פיקציה, ואין לה שום ממשות - האם כך נוכל לרחף לנו דרך החלון...? האם חוקי הטבע נתונים לשליטתנו? 3. ועכשיו יותר ברצינות: האם בדקת את היוגה, הבודהיזם והטאואיזם למשל, בצורה ראויה לשמה, או תורות מבוססות יותר מניו-אייג´ מרחף? כיוון שישנן נקודות השקה מסוימות בין דרך המחשבה שלך, ידידתי, לנ"ל, אבל... העומק... העומק הוא אחר לגמרי... 4. האם יש סיכוי שתתיחסי ברצינות הראויה לנקודות שהעליתי, או שאני מבזבז את זמני על new age junky? 5. האם יש סיכוי שיובן שאני כותב מתוך אהבה, על אף שאני רומז בבוטות מה, לפגמים בגישה כולה...? באהבה אום