היי...

cha ching

New member
היי...

מישהו יכול להסביר לי קצת על הערפילית הזאת? זאת ערפילית בועות, כמובן. אבל איפה היא נמצאת? ואיזה גזים יש בה?
 

cha ching

New member
1. רצוי לצרף את הקובץ

2. סליחה- היא ממוקמת כ-11,000 שנותאור מCassiopeia... שכבר נותן לי יותר מידע.. אבל איפה בדיוק זה נמצא? ושוב- איזה גזים היא מכילה?!
 

Yuvalenko

New member
היי עדי, תתאמרי לי בבקשה איפה בדיוק

נמצאת הנבולה, מבחינת השמיים, כמה מעלות ליד קסיופיאה, אם את יודעת בדיוק מיקום זה יעזור מאוד!
 

m70

New member
בענייני גזים-תשאלי את אסף עטר../images/Emo12.gif

 

m70

New member
חמודה...

יש הרבה היסטוריה ופעילות געשית מאחורי הבדיחה שלי
 

m70

New member
אל תדאג. מחר בבוקר,כשהוא יהיה

ב"עבודה" הוא יקפיץ את זה
 

אלון ל

New member
מדבורה אני לא כל כך פוחד ולמרות

שעקיצתה כואבת באופן שקשה לתאר אני פוחד מדבור.
 
למעלה