העקיצה של דבור לא יותר כואבת?
א אלון ל New member 21/1/03 #20 ברור שיותר, אם העקיצה של דבורה נחשבת לכואבת , אי אפשר לתאר את זה אני לא יודע מה זה של דבור
ק קרס. New member 22/1/03 #29 ../images/Emo87.gif ה... ה.... ההה.... הררררר בליייייייףףףףף! כפי שאתה רואה מוישה, ענה עניתי לך
Y Yuvalenko New member 22/1/03 #30 את מתעלמת מהתשובה שלי גם.. ../images/Emo13.gif שאלתי שאלה לגבי הנבולה, אשמח לעזור אם תרצי.. יובל