היי...

אלון ל

New member
ברור שיותר, אם העקיצה של דבורה

נחשבת לכואבת , אי אפשר לתאר את זה אני לא יודע מה זה של דבור
 

קרס.

New member
תביא קישור או ספר בקיצור נמרוד

מחר מחכה לך יום ארוך
 

m70

New member
התשובה [עפ"י קרס]

גזים עושים ב
או שלא עושים בכלל
 

קרס.

New member
../images/Emo87.gif ה... ה.... ההה....

הררררר בליייייייףףףףף! כפי שאתה רואה מוישה, ענה עניתי לך
 

Yuvalenko

New member
את מתעלמת מהתשובה שלי גם.. ../images/Emo13.gif

שאלתי שאלה לגבי הנבולה, אשמח לעזור אם תרצי..
יובל
 
למעלה