אני יגיד לך את דעתי בזהירות רבה-
לא לא לא לא לא! אני יגיד את דעתי כאן לגבי קפוארה, ויסלחו לי כל הקפואריסטים פה אם אני טועה, אבל את הדעה שלי הם לא ישנו-
אני ממש לא ממליץ לך לבחור בקפוארה, אני ימחיש לך את זה כך- קפוארה- יתרונות (מי שרוצה יכול להוסיף לעצמו)
אחת האומניות הכי יפות שיש לדעתי, כל פעם שאני רואה קפואריסט טוב בפעולה אני מתלהב מחדש. מלהיב מאוד קהל, מלהיב מאוד נקבות, ואפשר לאמר שיוצר סביבך הילה כלשהי בעיני אנשים עויינים. קפוארה- חסרונות (מי שרוצה יכול להוסיף לעצמו)
לטעמי, קפוארה ז לא להגנה עצמית. דבר ראשון לא מתאמנים אחד על השני, הכל באויר, אין בריחים מיוחדים או משהו שיגרום לאויב שלך להכנע והכל לא מנוסה ומוכח באימון כיעיל באמת. דבר שני- הכל שם נורא גרנדיוזי עם דגשים על היופי. איך אתה מעדיף להחזיר לאויב שלך? בקפיצה 4 מטר באויר עם סלטות גלגלון ברגים באויר ובסוף לנסות להביא לו עקב ללסת, שבכך אתה מסתכן שמספיק שהאויב תופס לך את הרגל או עושה פעולה אחת קטנה בזמן שאתה באויר- אתה מאבד שיווי משקל ודופק נפילה, או שאתה מעדיף לתת לו את התנועה הכי זריזה וקצרה שלך לצלעות \ שוק \ כל מקום רגיש אחר ולסיים עם בריח וככה גם למנועה פאדיחות פוטנציאליות, וגם לנטרל את היריב שלך בדרך הכי טובה שיש, שגם ינטרל אותו וגם ירתיע את חבריו? עוד משהו שבקפוארה אתה נותן את הבעיטות באויר. כך שאם אתה מנסה אותם על מישהו ופוגע, אתה לא תהיה רגיל בפגיעה בחפץ (או אדם) קשיח ואז גם אתה תיפול איתו. קיצור- אם אתה רוצה ליופי, וכמובן- לכיף (וזה גם חשוב מאוד!) לך על קפוארה, אם אתה רוצה הגנה עצמית ולהיות עם טכניקת לחימה שלא תלויה ממש בכוח וכמובן- לכיף

- לך על אחת האומניות שנתתי לך מקודם. בהצלחה ידידי!