היי לכולם

nage

New member
לא אמרתי כזה דבר

לא אמרתי שנינג'יטסו לא יעיל, רק שאלתי/הצעתי. אני התאמתי בנינג'יטסו בסך הכל חצי שנה פעם בשבוע מה אני כבר מבין (תשובה: כלום), אבל נהניתי. זה כן.
 

tengu

New member
כן אמרת../images/Emo13.gif

"לעומת זאת להגיע לרמה של הגנה עצמית באייקידו (ולעניות דעתי גם בנינג'יטסו, ויסלח לי Reign of Chaos עם אני טועה) לוקח הרבה שנים" זה נקרא גם בין השורות וגם בתוכן כחוסר יעילות. אבל זה בסדר, הביקורת שלך מוצאת הד אצלנו בארגון.
 

nage

New member
נו../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

לא כתוב פה שזה לא יעיל רק שלוקח הרבה זמן להגיע לרמה סבירה.........
 

asi boy1

New member
ומה אתם אומרים?

קפואירה היא לא אחת מההצעות שלכם? שמעתי שבקפואירה לומדים הרבה הגנות...
 

Reign Of Chaos

New member
אני יגיד לך את דעתי בזהירות רבה-

לא לא לא לא לא! אני יגיד את דעתי כאן לגבי קפוארה, ויסלחו לי כל הקפואריסטים פה אם אני טועה, אבל את הדעה שלי הם לא ישנו-
אני ממש לא ממליץ לך לבחור בקפוארה, אני ימחיש לך את זה כך- קפוארה- יתרונות (מי שרוצה יכול להוסיף לעצמו)
אחת האומניות הכי יפות שיש לדעתי, כל פעם שאני רואה קפואריסט טוב בפעולה אני מתלהב מחדש. מלהיב מאוד קהל, מלהיב מאוד נקבות, ואפשר לאמר שיוצר סביבך הילה כלשהי בעיני אנשים עויינים. קפוארה- חסרונות (מי שרוצה יכול להוסיף לעצמו)
לטעמי, קפוארה ז לא להגנה עצמית. דבר ראשון לא מתאמנים אחד על השני, הכל באויר, אין בריחים מיוחדים או משהו שיגרום לאויב שלך להכנע והכל לא מנוסה ומוכח באימון כיעיל באמת. דבר שני- הכל שם נורא גרנדיוזי עם דגשים על היופי. איך אתה מעדיף להחזיר לאויב שלך? בקפיצה 4 מטר באויר עם סלטות גלגלון ברגים באויר ובסוף לנסות להביא לו עקב ללסת, שבכך אתה מסתכן שמספיק שהאויב תופס לך את הרגל או עושה פעולה אחת קטנה בזמן שאתה באויר- אתה מאבד שיווי משקל ודופק נפילה, או שאתה מעדיף לתת לו את התנועה הכי זריזה וקצרה שלך לצלעות \ שוק \ כל מקום רגיש אחר ולסיים עם בריח וככה גם למנועה פאדיחות פוטנציאליות, וגם לנטרל את היריב שלך בדרך הכי טובה שיש, שגם ינטרל אותו וגם ירתיע את חבריו? עוד משהו שבקפוארה אתה נותן את הבעיטות באויר. כך שאם אתה מנסה אותם על מישהו ופוגע, אתה לא תהיה רגיל בפגיעה בחפץ (או אדם) קשיח ואז גם אתה תיפול איתו. קיצור- אם אתה רוצה ליופי, וכמובן- לכיף (וזה גם חשוב מאוד!) לך על קפוארה, אם אתה רוצה הגנה עצמית ולהיות עם טכניקת לחימה שלא תלויה ממש בכוח וכמובן- לכיף :)- לך על אחת האומניות שנתתי לך מקודם. בהצלחה ידידי!
 

asi boy1

New member
רק שאלה אחת או בעצם שתים....

פעם למדת קפוארה? או שמעת בדיוק אבל בדיוק מה לומדים שם?
 
לפני שאתה קופץ, שווה לקרוא קצת

בהיסטוריה של הפורום. היו בעבר דיונים, ייתכן ותחכים.
 

WaveGal

New member
../images/Emo32.gifהשימוש במילה "נקבות" מאוד צורם

... אלא אם התכוונת לנקבות לא אנושיות (נגיד: חתולות, כבשים, נמלים, יתושות...), ואז מדובר בבעיה אחרת. ברצינות, קצת כבוד לאדם באשר הוא אדם.
 

Reign Of Chaos

New member
אוח- אני ממש מצטער!

באמת טעות ענקית שלי! אני מתנצל בפני כל חברי הפורום ובפני כל מי שנפגע בפרט מהפליטה.
השימוש במילה מגיעה מהשפעת-יתר של כמה מחבריי שפיתחו לעצמם שפה מיוחדת משלהם, והיא איך שהוא הגיעה ללקסיקון שלי. נורא מצטער!
 

rowshi2

New member
עוד פעם, איגרוף תילאנדי

לדעתי זה מה שיעזור לך. תלמד שנה, פחות איגרוף תילאנדי ותדע להגן על עצמך ולספוג, ברמה בסיסית פלוס. אם אתה רוצה משהו שהוא לחיים. אז אתה כבר צריך ללכת ולבדוק מה מתאים לך... נינג'יצו, ג'ויג'יטו- למיניו, קונג-פו, קארטה..ז זה כבר אומנות לחימה, לא ספורט לחימה (איגרוף תילאנדי), או הגנה עצמית (קרב מגע, הגנה עצמית).
 

amir_aikido

New member
ואם ראית בעיטה כזו אז ../images/Emo35.gif

אני בטוח שיש הרבה בעיטות שלא ראית, וגם טכניקות מכה ואפילו עוד יותר מנופים ובריחים. אלא שהטכניקה שראית בסרט לא בהכרח ניתנת לביצוע במציאות בכלל. וגם אם ניתן לבצע אותה, זה לא אומר שהיא יעילה ויש לה השפעה כשהיא פוגעת סתם כך, ולא רק בנקודה ספציפית, ושאתה לא תפצע כשתנסה להשתמש בה על מישהו. למשל - אם תתן מכה עם קצות האצבעות למישהו בחזה - סביר שתשבור אצבע, למרות שיש כזו טכניקה בקראטה ובאמנויות לחימה אחרות, אלא שהם גם לומדים לאן לכוון מכה שכזו. לכן, לימוד מסרטים ועל אחת כמה וכמה מסרטי-פעולה הוא
מאוד לא יעיל ואפילו מסוכן.
ואם אתה מתעקש - תעשה מה שאתה רוצה, אני רק אגיד תודה שאינני אמא או אבא שלך, ולא אני אצטרך לקחת אותך לבי"ח כשתהיה
אמיר
 

asi boy1

New member
אני נוהג להקשיב לבעלי ניסיון...

לכן אני מקבל את מה שאתה אומר כי בכל זאת אתה מבין בזה יותר ממני. תודה על ההצעה!
 

WhiteSnake 85

New member
שלום אסי בוי 1 ../images/Emo122.gif

קודם כל כפי שכבר אמרו לך - אולי תנסה להתעמק בסיבה שבה מציקים לך,מקללים אותך ואף מכים אותך... קשה לי להבין מדוע ילדים בגיל כל כך צעיר (איזו כיתה אתה? ז',ח'?) יעשו כאלה דברים אבל היו מקרים לעולם. הדרך היא לא ללמוד מקלטות וידאו ובטח שלא מסרטים של ואן דאם ובכלל לא מסרטים: סרטים הם דוגמא רעה ללמידה מכיוון שהדרך מלראות סרט, ולנסות לעשות כמו בסרט ללא ידע וניסיון, עד לפציעה, היא קצרה מאוד. אתה פשוט תעשה לילדים שמכים אותך חיים קלים ותהרוג את עצמך לפני שהם יוכלו. אם אתה אינך מעוניין בללמוד אומנות לחימה, אולי כדאי שתנסה למצוא קורס לקרב מגע: פחות סיכוי שתפגע בעצמך, יותר סיכוי שתוכל להתגונן כראוי. מקווה שעזרתי לך אסי...
מקסימום אם הם לא יעזבו אתך,תקרא לי אני אטפל בהם...
 

chim chim

New member
שמעת על סאדיסטים?

יש ילדים שפשוט נהנים מזה/רוצים לעשות רושם/ליצור לעצמם דימוי מרתיע רוצה עוד?
 

zz 4

New member
נכון .אבל בהחלט יכול גם להיות שהוא

גורם לכך .לכן זה מצריך ברור .
 

zz 4

New member
אגב אני באותו גיל .וטוב שיש חילוקי

דעות .לא חובה להסכים בכל .ואני ממש לא מרגיש שזה ויכוח .אלא החלפת דעות .ושאני יתפוס אותך תיראה מה אני יעשה לך .סתםםםםם ביייי
 

asi boy1

New member
מישהו מכיר...

מורה שמלמד בנתניה את אומנות הלחימה נינג'יטסו ברזילאי או ג'ו-ג'טסו? או אם אתם לא מכירים אז תגידו לי בבקשה איך אפשר למצוא אחד שמלמד...
 

Reign Of Chaos

New member
זה ג'ו-ג'יטסו ברזילאי ונינ'גיטסו

לא ההיפך...
ונדמה לי שיש פה איזה שהוא לינק בסביבה שיש בו מלא מקומות שאפשר ללמוד בהם אנ'לא בטוח.
 
למעלה