אתה צודק .צריך להיות גבר ..לא לשתף
אף אחד .הורים זה רק לבקש כסף .אולי שיזרוק על מישהו איזה בלוק .הכי פשוט .אפילו לא צריך ללמוד אומניות לחימה בשביל זה .ולהלשין למנהל וליועצת .אין צורך .גם עם מחר יסחטו אותו כמו שקורה בבתי ספר .גם אז לא להלשין .אני בטוח שיהיה לך ילד וחלילה ירביצו לו .אז תגיד לו בשביל מה יש אבא .במידה והוא לא ישתף אותך .כמובן בגיל המתאים .ואומניות לחימה זה קודם כל ספורט ככל ספורט .וזה לא תעודת ביטוח נגד מכות .ובטח לא לסגירת חשבונות .אז לדעתי הטעות אצלך .ורק אצלך .אבל הכל בידידות אה
אף אחד .הורים זה רק לבקש כסף .אולי שיזרוק על מישהו איזה בלוק .הכי פשוט .אפילו לא צריך ללמוד אומניות לחימה בשביל זה .ולהלשין למנהל וליועצת .אין צורך .גם עם מחר יסחטו אותו כמו שקורה בבתי ספר .גם אז לא להלשין .אני בטוח שיהיה לך ילד וחלילה ירביצו לו .אז תגיד לו בשביל מה יש אבא .במידה והוא לא ישתף אותך .כמובן בגיל המתאים .ואומניות לחימה זה קודם כל ספורט ככל ספורט .וזה לא תעודת ביטוח נגד מכות .ובטח לא לסגירת חשבונות .אז לדעתי הטעות אצלך .ורק אצלך .אבל הכל בידידות אה