אסי,
להגיד לך ת'אמת? אני מכיר ת'הרגשה, גם לי קרה, אמנם לפרק זמן קצר, אך עדיין, שחוויתי התנהגויות כאלה או דומות. מה עשיתי? ישבתי וחשבתי, למה, ולמה לי? עד שהגעתי למסקנה- אם לא תדרוש את זה, לא תקבל. ואני אומר לך בשיא הרצינות, אם אתה מקבל את המכות כתוצאה מהיותך קורבן של "צחוקים" של החבר'ה, אז מהיום שחק אותה קשוח! ואני אומר לך את זה ברצינות. תנסה להכנס לראש של המתעלל, פתאום תגלה את הפיתרון! אם הוא פוגע במישהו, והוא רואה שהוא נפגע, אז אותו בחור בעצם מימש את המטרה שלו, ואז הוא ישים לעצמו מטרה חדשה, שאותה הרי, הוא חייב לממש! אם הוא יראה שהקרבן שלו מתעלם (לעצתם של יפי נפש אחרים) הוא יעשה הכל על מנת שהוא לא יצא "מפודח". אבל אם הוא יראה שיש לו עסק עם מישהו רציני, הוא יפסיק. ואת זה אני אומר מנסיון!. אתה בעצמך אמרת שיש לך כוח. וללמוד מסרטים זאת שטות גמורה, הסרטים מכניסים אותך לאשליה שאם תעשה כמו הגיבור בסרט אז תנצח, אז למה ציפית? ברור שכל מה שהגיבור יעשה בסרט הוא ינצח, זה חייב להיות ככה. אז מה? אז אני יתחיל ללמוד דברים בצבע ורוד וילמד איך לתת אגרופי-מחץ כמו שבנות הפאוור-פאף עושות? זו שטות גמורה. אםא תה רוצה לדעת איך להגן על עצמך, חפש את האומנות האידאלית שלך. וכאשר אני אומר תחפש אני לא מתכוון שתעשה בדיקה שטחית כמו שאני מכיר שרבים עושים, הם חושבים שישנם רק 3 אומניות לחימה בעולם, קראטה ג'ודו וקונג-פו. תחפש כמו בנאדם! עד שתימצא! אני גם פעם הייתי בסרט הזה, הייתי בטוח שיש או קראטה או ג'ודו, וג'ודו לא ממש רציתי כי הייתה לי כבר חגורה כתומה. אז חיפשתי המון המון המון זמן עד שמצאתי את האלטרנטיבה האידאלית בשבילי- נינג'יטסו. אתה נראה לי מחפש משהו סטריטי, מהיר שמפתח מהירות תגובה ובלי הרבה קטע רוחני (כמו שאמרת, שאינך רוצה טאי-צ'י). אני הייתי ממליץ לך על נינג'טסו (הבחירה שלי!), ג'ו-ג'יטסו ברזילאי וקונג פו אולי. ובטח אחרים יעלו פה עוד.