היי לכולם../images/Emo13.gif
אני חדש בפורום הזה אז תתנהגו אלי טוב שמעתם?!
כבר הרבה זמן שהילדים בבית ספר יורדים עלי ומקללים אותי. אין יום שבו אני לא חוזר עם סימנים כחולים בכל הגוף. החלטתי שאני צריך לעשות משהו עם עצמי...מכיוון שאני מתאמן בכדורסל מכיתה א', אינני יכול לפרוש וללכת ללמוד קארטה, ג'ודו או כל אומנות לחימה אחרת. אז החלטתי שאני יעשה לעצמי אימונים עצמיים בביתי. התחלתי בזה רק לפני 3 שבועות...אני מקליט סרטים של אומנויות לחימה (כמו "ספורט הדמים" למי שמכיר..) ומנסה לעשות את התרגילים שאני רואה... אני יודע שלאחד מתחיל אסור לעשות דבר כזה כי הוא חלש וכל זה. אבל אני לומד כדורסל כבר 7 שנים ואפשר להגיד שאני לא ממש חלש, אני רק לא יודע מה לעשות עם החוזר שיש לי. אז מה אתם חושבים על ההחלטה שלי להתחיל ולעשות אימונים עצמיים? האם זה יכול לעזור לי או להפריע לי, או בכלל תגידו כל מה שיש לכם להגיד בנושא... שלכם עד לפעם הבאה...אסי!
אני חדש בפורום הזה אז תתנהגו אלי טוב שמעתם?!