שלום צ'ים-צ'ים
לגבי ההצעה, זה פשוט היה ההומור שלי (אפילו זכית כבר להיכנס להודעה על "כמה אנשי אומנויות לחימה צריך כדי להחליף נורה"... בטח כבר ראית) לגבי התמונות, שמתי רק 3 תמונות שגיל עצמו כבר העלה בעבר פה לפורום. לא רציתי לשים תמונות אחרות שלו בלי לבקש ממנו רשות (למרות שאיני רואה סיבה שהוא יתנגד לכך). בני