נדיה של הארבעה
New member
אני לא זוכרת
את הסיפור של האם האלימה אבל אתמול בכוונה אל נכנסתי לדיון כי ראיתי שהטונים ממש גבוהים ואין לי כוח לזה. אמא שרון, הפורום הוא בסך הכול סך הנשים שמשתתפות בו. לכל אחת יש עוד דברים על הראש, אני מניחה. כל אחת מגיבה או לא מגיבה למה שנראה לה חשוב או לא חשוב (או נעים ולא נעים, או שווה ולא שווה להתווכיח) יכול להיות שאנחנו לא מספיק חכמות או רגישות או פלורליסטיות או לא יודעת מה, אבל אלה אנחנו, ואין מה לעשות. המדיה הזו לא קיימת כדי לתת מענה פסיכולוגי או אחר. זו בסך הכול קבוצת אמהות/גננות. התייחסי לזה כמו "גן שעשועים וירטואלי" שאליו נכנסות האמהות לשאול מה עניינים, לדווח על האפרוחים או להתלונן על העייפות, ולפעמים גם לעוץ עצה. כשעולות סוגיות חשובות, מטבע הדברים העניינים קצת מתחממים, וכל עוד זה במסגרת המותר בפורום, זה בסדר גמור. נראה לי שיש לאנשים ציפיות קצת מוגזמות מהפורומים האלה.
את הסיפור של האם האלימה אבל אתמול בכוונה אל נכנסתי לדיון כי ראיתי שהטונים ממש גבוהים ואין לי כוח לזה. אמא שרון, הפורום הוא בסך הכול סך הנשים שמשתתפות בו. לכל אחת יש עוד דברים על הראש, אני מניחה. כל אחת מגיבה או לא מגיבה למה שנראה לה חשוב או לא חשוב (או נעים ולא נעים, או שווה ולא שווה להתווכיח) יכול להיות שאנחנו לא מספיק חכמות או רגישות או פלורליסטיות או לא יודעת מה, אבל אלה אנחנו, ואין מה לעשות. המדיה הזו לא קיימת כדי לתת מענה פסיכולוגי או אחר. זו בסך הכול קבוצת אמהות/גננות. התייחסי לזה כמו "גן שעשועים וירטואלי" שאליו נכנסות האמהות לשאול מה עניינים, לדווח על האפרוחים או להתלונן על העייפות, ולפעמים גם לעוץ עצה. כשעולות סוגיות חשובות, מטבע הדברים העניינים קצת מתחממים, וכל עוד זה במסגרת המותר בפורום, זה בסדר גמור. נראה לי שיש לאנשים ציפיות קצת מוגזמות מהפורומים האלה.