שאלה אלייך
ראשית אציין שאני לא עוסקת בטיפול בילדים, או בחינוך, מלבד של שלושת הילדים הפרטיים שלי. כבר כ 3 שנים אני מרגישה קשר עז לנושא האימוץ, נירשמתי לאימוץ לפני כ 3 שנים, ואז ניכנסתי להריון תאומים מתרומת בייציות. כמו נעה, אני עדיין חולמת על אימוץ, כשהבנים קצת יגדלו. מאד מחוברת לפורום אימוץ, ומתרגשת מכל סיפור שם. מה שאת כותבת נישמע מאד הגיוני, אבל אני יודעת שאילו אני הייתי מטפלת בגן ילדים, לילדים מאומצים, או לילדים עם צרכים מיוחדים (כמו ביתי), היה מקום חם אצלי בלב. מן הסתם זה היה בא לידי ביטוי גם ביחס שלי אליהם. דווקא מה שכתבת, על כך שילדים מאומצים יכולים להצטייר כילדים נוחים יותר לטיפול, בגלל שהם התייאשו מלקרוא למטפלים שלהם, מחזק אצלי את המחשבה שלמרות שלכאורה ילד מסוים מראה חוסן, הוא בעצם ילד שצריך לרכוש שוב את אמונו, ואולי כן זקוק ליותר תשומת לב מילד שגדל במישפחה רגילה, עם הורים אוהבים מגיל 0? האם במיקרה כזה לא כדאי שהמטפלות (בהנחה כמובן שעשינו בחירה טובה ובחרנו מטפלות טובות) כן יהיו מודעות לכך שהילד מאומץ?