אובססיות

original jess

New member
אובססיות../images/Emo153.gif

לכל אחד יש אובססיות מוזרות משלו... מה אובססיות (הקשורות לאופנה) שלכם
שלי- התאמת וקניית בגדים תחתוניים (חזיה ותחתון, עדיפ גם גרביים), ובכלל לקנות בגדים (דא
) אה, וכמובן לסגנון הלבוש של ויקטוריה ודיוויד בקהאם
 

MaAyAn AnD EdO

New member
שלי..../images/Emo221.gif

עגילים וג'ינסים.
וכמובן התאמה של הנעליים לבגדים.
 
אם זה נקרא אובססיה..

אצלי הכול חייב להיות מסודר טיפ טופ לפניי שאני יוצאת מהבית לא יכולה לצאת ל-א מסודרת. זה משגע אותי !!
 

J u s t M a y a

New member
דברים פקאציים וילדותיים. מאוד.

[
] אממ וגם, אני חייבת שהצבע של הגומיה לשיער [
] יהיה מתאים לי לגרביים, אחרת אני לא יוצאת מהבית. ^_____^
 

original jess

New member
חחחחחחחחחחחחחחח יש../images/Emo70.gif אני מכריזה על

ייך כעל יותר מוזרה ממני
 

original jess

New member
אה../images/Emo70.gif../images/Emo191.gif

שכחתי את האובססיה שבגללה כתבתי את ההודעה, כי פחדתי שאני מוזרה מידי: החדר שלי מסודר באופן מסוים והוא חייב להיות ככה כשאני יוצאת ממנו- לא קשור אמנם לאופנה, אבל סתם כד"א... והקשורה לאופנה- הבגדים בארון שלי (רק החולצות) מסודרות לפי צבעים, וכללל החצאיות (ויש לי הרבה, משו כמו 15-20, אני מתה עליהן
) תלויות, למכנסיים לגופיות ולחצאיות מיני מדפ משלהם והתחתונים והחזיות מסודרים בסטים, למרות שקניתי אותם בנפרד בגלל האובססיה שהזכרתי בהודעה לעיל
 

R o N i 17

New member
וואו אמא שלי תשמח לקבל אותך...

הקרציה הזו אני ההפך, כשאני יוצאת לאנשהו כל החדר שלי הפוך כמו אחרי מלחמה [בגדים, נעליים, איפור... הכל מבולגן]
 

original jess

New member
אם אני ממהרת כן, אבל זה

מבולגן בצורה מסודרת, כלומר יש סדר לבלאגן שלי, הבגדים על הרצפה, האיפור במגירות והנעליים מחוץ לחדר
-עוד אובססיה ששכחתי להזכיר...
 

v i k i D

New member
שיער, כמובן.

יש מצב אפילו שאם השיער לא יסתדר לי בבוקר אני פשוט לא אלך לבצפר. והוא בכלל לא נוראי למען האמת, אני אפילו אוהבת אותו והוא לא מאלה שעושים בעיות.. אבל אני לא יכולה להיות בתחושה של מג'ייף. אצלי זה או מושלם או כלום.
 
|כ|כנ"ל..

יש לי גם אובססיה לנקיון אוזניים..לאמבטיה...אין כזה יום שאני לא אתקלח ואחפוף..
 

talrach

New member
../images/Emo176.gif האובססיות שליי .. !! =]

שיער חייב להיות מושלם [או כמעט מושלם] - אסור לו להיות מסודר מדי, והוא חייב להיות קצת פרוע, קצת הרבה מרושל, במראה גולש כזה, טבעי כזה.. הכי יפה לדעתי, ואם זה לא בדיוק כמו שאני אוהבת אני אוספת- כי אני פשוט לא יכולה ומרגישה מגוחכת [למרות שאני לא]
סגנון לבוש של אחרים שונאת שונאת שונאת לראות בנות שהן קורבנות אופנה.. מושפעות יותר מדי, סגנון לבוש רגיל יותר מדי, או טרנד שהפך למוקצן יותר מדי [ובאותו זמן כבר חלף מהעולם]..מזעזע ובכלל שונאת לראות כבר בנות עם הג'ינס בתוך המגפיים אוי זה לא מחמיא לאף אחת ומזעזע
ומכנס\טרנינג בתוך המגף בכלל .. [יש אצלנו כאלה] אויי זוועה שונאת
ולא קשור לאופנה- צ'רקסים!!!!!111 אעאעאעעעעעעעע
השלמות
. קראת? :) חיחיח
 

original jess

New member
קראתי../images/Emo8.gif

גמני כמוך בקטע של שיער... אבל לבוש של אחרים לא מעניין אותי במיוחד.. ומזה צ'רקסים
 

talrach

New member
צ'רקסים !!

אני מביאה לך קישור..כי אני סתם אסתבך בהסברים..
הכפר הצ'רקסי שהוא 5 דק' מסאסא הוא ריחניה , הם לומדים איתנו בבצפר , יש לי מלא חברים וחברות צ'רקסים והם ממש מתוקים
שלא לדבר על שווים .... !!!!!!!! [גם שוות
]
 
למעלה