שיער. לגמרי.
אוקיי זה מתחיל להטריד אותי אפילו זאת מחלה. אנשים לא ראו אותי עם השיער הטבעי שלי למעלה משנה וחצי +. אם אני עם השיער הטבעי ולא מספיקה לייבש אותו ולעשות פן\בייביליס אני מסוגלת לבטל יציאות או להיכנס לאטרף מטורף ולעשות את זה גם אם אני יודעת שהנזק יהיה חמור. כשאני עם השיער הטבעי אני מרגישה ערומה, ואם יוצא מצב שאני חייייבת לצאת לרחוב אפילו לשתי שניות אני פרנואידית ובטוחה שכולם צוחקים לי עליו. אני כל הזמן בהיסטריה לגביו... נגיד עכשיו ביום העצמאות, התיכנון היה ללכת לכיכר רבין וספרי שלג וכל זה, וידעתי שהשיער יהיה מתולתל אחרי זה והייתי ממש צריכה להכין את עצמי נפשית לקראת זה. [רצה הדבר, ונהייתי חולה בסוף..] ובבוםבמלה הכי רציתי לשטוף אותו כבר, אבל וויתרתי על הרעיון. [חח מיותר לציין שקירצפתי אותו כשהגעתי הבייתה עם איזה חצי בקבוק שמפו וחצי מרכך וקרם ומסכה] ואפילו שאני כלכך אובססיבית אני לפעמים סתם עם קוקו עגבניה על הראש, אבל הוא חייב אבל חייב להיות תמיד תמיד בפן, בייביליס או משהו. זה מטורף. חחח אני צריכה טיפול בעניין הזה... קלטו את הנזקים אבל- שנה שעברה היה לי שיער עד כמעט סוף הגב כשהייתי עושה פן {יש לי תלתלים במקור... ככה שזה היה מתולתל זה נראה פחות ארוך, אבל כשבדקתי עם פן לפני ההיסטריה הוא היה כמעט עד התלת} לא הסתפרתי בכלל, והשיער שלי התקצר מעצמו עד השכמות פחות או יותר. כי הוא היה שרוף למטה מרוב כל הייבושים והפנים. ועוד עברתי פתיחת תלתלים.. כדי לרכך אותם קצת, לא החזיק מעמד
עכשיו אני הרבה יותר מקפידה לטיפוח שלו, כמה שיותר לשמור עליו למרות הנזקים הברורים בלעשות פן כל פעם אחרי שאני חופפת. גזרתי את כל הקצוות השרופים בפורים, והשיער שלי היה עד אחרי הכתפיים +, והוא צמח בערך איזה 3-4 סנטימטרים. אבל גזרתי אתמול את הקצוות השרופים והמפוצלים [בעקבות הנזקים שעשיתי אחרי פורים עם המחליק הקרמי הבייביליס והפן] זה בערך היה 2 סנטימטר אבל היו אורכים שגזרתי טיפה כי לא היו והיו חלקים שגזרתי טיפה יותר כי המצב היה פחות טוב... מרגע לרגע אני מבינה כמה שאני מטורפת... :| החלקה יפנית לא באה בחשבון כי אני רואה ילדות עם זה, וזה נראה כמו מטאטא בלי טיפת חן. והחלקה רגילה אמא שלי לא רוצה כי היא טוענת שזה לא עובד ושהיא הייתה צעירה היא כל הזמן הייתי עושה החלקות וזה לא עזר לה. אבל אז היא אומרת לי להפסיק לעשות את הפנים כי השיער שלי התקצר אבל להסכים לי לעשות החלקה היא לא מביאה.. אוף היא לא מבינה אותי!1 אררר. בקיצור, טירוף. ואובססיה נוספת- זארה
אני יכולה להיות שם שעות ולא ימאס לי.