אובססיות

KiShKooSh

New member
צ'רקסים../images/Emo99.gif

גם לי יצא להכיר שהיינו בטיול בכפר שלהם (זה היה לפני שנתיים אל תנסי להוציא ממני שמות) ויש להם אוכל טעים
 
אני חייבת להתוודות...אני צ'רקסית../images/Emo13.gif

באמת...!!!!!!!!!!!!! אני גרה בכפר קטן בצפון שנקרא כפר קמא
 

ברוש36

New member
אובססיות שלי אם אפשר לקרוא לזה כך.

השיער שלי חייב להיות מסודר.אם הוא לא יסתדר אני אתעצבן עליו ועדיף שלא יהיו אנשים בסביבה
רוב הזמן הגומייה שלי מותאמת לחולצה.שונאת שזה לא מתאים
אהאהא ואליו
 
../images/Emo204.gif יש לי אובססיה

שאני חייבת להראות טוב [מבחינת בגדים] כשאני מול המראה, ואם לא- אני לא יוצאת מהבית. כנ"ל לגבי בגדים שלא נוחים לי, אני מיד מורידה. למשל עם טרנינג אני מרגישה הכי... אין לי אפילו איך להגדיר $: שונאת טרנינגים! זה לבית בלבד.
 

y a ® d e n

New member
שיער. לגמרי.

אוקיי זה מתחיל להטריד אותי אפילו זאת מחלה. אנשים לא ראו אותי עם השיער הטבעי שלי למעלה משנה וחצי +. אם אני עם השיער הטבעי ולא מספיקה לייבש אותו ולעשות פן\בייביליס אני מסוגלת לבטל יציאות או להיכנס לאטרף מטורף ולעשות את זה גם אם אני יודעת שהנזק יהיה חמור. כשאני עם השיער הטבעי אני מרגישה ערומה, ואם יוצא מצב שאני חייייבת לצאת לרחוב אפילו לשתי שניות אני פרנואידית ובטוחה שכולם צוחקים לי עליו. אני כל הזמן בהיסטריה לגביו... נגיד עכשיו ביום העצמאות, התיכנון היה ללכת לכיכר רבין וספרי שלג וכל זה, וידעתי שהשיער יהיה מתולתל אחרי זה והייתי ממש צריכה להכין את עצמי נפשית לקראת זה. [רצה הדבר, ונהייתי חולה בסוף..] ובבוםבמלה הכי רציתי לשטוף אותו כבר, אבל וויתרתי על הרעיון. [חח מיותר לציין שקירצפתי אותו כשהגעתי הבייתה עם איזה חצי בקבוק שמפו וחצי מרכך וקרם ומסכה] ואפילו שאני כלכך אובססיבית אני לפעמים סתם עם קוקו עגבניה על הראש, אבל הוא חייב אבל חייב להיות תמיד תמיד בפן, בייביליס או משהו. זה מטורף. חחח אני צריכה טיפול בעניין הזה... קלטו את הנזקים אבל- שנה שעברה היה לי שיער עד כמעט סוף הגב כשהייתי עושה פן {יש לי תלתלים במקור... ככה שזה היה מתולתל זה נראה פחות ארוך, אבל כשבדקתי עם פן לפני ההיסטריה הוא היה כמעט עד התלת} לא הסתפרתי בכלל, והשיער שלי התקצר מעצמו עד השכמות פחות או יותר. כי הוא היה שרוף למטה מרוב כל הייבושים והפנים. ועוד עברתי פתיחת תלתלים.. כדי לרכך אותם קצת, לא החזיק מעמד
עכשיו אני הרבה יותר מקפידה לטיפוח שלו, כמה שיותר לשמור עליו למרות הנזקים הברורים בלעשות פן כל פעם אחרי שאני חופפת. גזרתי את כל הקצוות השרופים בפורים, והשיער שלי היה עד אחרי הכתפיים +, והוא צמח בערך איזה 3-4 סנטימטרים. אבל גזרתי אתמול את הקצוות השרופים והמפוצלים [בעקבות הנזקים שעשיתי אחרי פורים עם המחליק הקרמי הבייביליס והפן] זה בערך היה 2 סנטימטר אבל היו אורכים שגזרתי טיפה כי לא היו והיו חלקים שגזרתי טיפה יותר כי המצב היה פחות טוב... מרגע לרגע אני מבינה כמה שאני מטורפת... :| החלקה יפנית לא באה בחשבון כי אני רואה ילדות עם זה, וזה נראה כמו מטאטא בלי טיפת חן. והחלקה רגילה אמא שלי לא רוצה כי היא טוענת שזה לא עובד ושהיא הייתה צעירה היא כל הזמן הייתי עושה החלקות וזה לא עזר לה. אבל אז היא אומרת לי להפסיק לעשות את הפנים כי השיער שלי התקצר אבל להסכים לי לעשות החלקה היא לא מביאה.. אוף היא לא מבינה אותי!1 אררר. בקיצור, טירוף. ואובססיה נוספת- זארה
אני יכולה להיות שם שעות ולא ימאס לי.
 

y a ® d e n

New member
יותר בכיוון של..

לקחת את השיער העליון שמעל למצח לובב אותו ולתקוע סיכה [חח בננה כמו שקוראים לזה פה
] ואז לקחת את שאר השיער להרים אותו למעלה ולגלגל אותו, טיפה לבלגן שלא יהיה כמו כדור אלא טיפה יותר פתוח ומבולגן ולשים גומייה...
 

בבל בבל

New member
שמעתי על החלקה בחינה!

ואני מכירה מישהי שעשתה וזה נראה סופני
אבל זה לבעלות שיער שחור בלבד. וגם כשהיא יוצאת מהמקלחת/ים/בריכה מה שתרצי נראה כאילו יש לה פן! תבדקי גם תאופציה הזאת. הבנתי שזה לא מזיק ואפילו בריא.
 

y a ® d e n

New member
יש לי שיער חום..ואני לא יכולה

לדמיין את עצמי עם שיער יותר כהה מזה.. אני בכלל רוצה צבע יותר בהיר.. אבל אני רק בת 16 וחצי וזאת השתעבדות לצבוע את השיער ואין לי כוח\רצון לשורשים כהים יותר.. תודה בכל זאת
 
שרשור נחמד ^^

1] שיער- אם הוא לא מסודר להפליא- אני לא יוצאת מהבית. גם אם הוא אסוף. 2] תחתונים וחזיה- חייבים להתאים לצבע הלבוש באותו הרגע :} 3] גומיה- גם חייבת להתאים ללבוש. 4] חצאיות-
הייתה תקופה שקניתי המון חצאיות למרות שבקושי הלכתי איתן [התביישתי :} עכשיו עבר לי] 5] original jess- את לא מוזרה XD גם אני כזאת! ואני משתגעת אם מזיזים לי חפצים סנטימטר מהמקום בו הם היו ^^
 

yardenbm

New member
אממ יש לי כמה סטיות חח

טל אמרה שהיא רגישה לסגנונות לבוש של אנשים אחרים אז גמני אין אני גם בוחנת אנשים לפי לבוש. אני יודעת כל בגד שלבשתי כל יום כמעט ותאריכים שזכורים לי אז הבגד הוא חלק חשוב בזכרון אני אפילו זוכרת מה אנשים אחרים לבשו. ובכלל אני מכירה ארונות של אנשים אחרים סביבי. אין שזה מגיע לבגדים זה כאילו לא כזה קשה לזכור. אין מצב שאנלא אדע מה יש לי בארון הכל מוכר וזכור לי נעלים- אובססיה תורשתית לאח שלי עד גיל 18 היה למעלה מ20 זוגות והכל נעלי ספורט ב500 ומעלה (וזה היו הזוגות שעלו עליו זתומרת מגיל 14) ולא קשור לאופנה. אצלי בלאגן לא מפריע לי אבל אצל אחרים אני יכולה להתחרפן וחברות שלי מקבלות סידור חדר לעיתים קרובות.
 
למעלה