לא חסר-
בראש ובראשונה,תחתונים.יש לי המווווווון תחתונים מויקטוריה סיקרט עד דלתא.אני פשוט מכורה לתחתונים-חוטיני,ברזילאי,טנגה..נראה לי שאני יכולה להסתדר חודשיים שלמים לפחות בלי כביסה ועדיין יהיו לי תחתונים נקיים. פטיש מס'2-חצאיות.היה לי אנטי כלפיהם עד כיתה י' ואחרי חתונה דתית אחת שבה נאלצתי ללבוש חצאית,התאהבתי בפריט הזה. בד"כ,דבר ראשון שאני עושה כשאני נכנסת לחנות בגדים זה לבדוק את מדף החצאיות. פטיש מס' 3-גופיות סבא-גופיות בייסיק.מטורפת עליהן.תנו לי אותן עם חצאית וכפכפים ואין מאושרת ממני.יש לי בכל צבעי הקשת.בד"כ כשאני קונה תחתונים אני קונה גם איזו גופייה. ואחרון חביב-שרשראות.צמידים-טבעות-עגילים,לא תראו אותי עונדת אותן אבל שרשראות זו אובססיה קטנה שלי.לא מזהב ומכסף אלא חרוזים,פנינים,עץ..