אובססיות

איזה מעניינות אתן ! ../images/Emo13.gif

קראתי הכל . ואין אצלי את האמת שום אובססיה ... חוץ מיזה שאני תמיד מנסה לזהות מאיזה חברה הג'ינס והחולצה אם זה שחקנים בטלוויזיה ואם זה ברחוב [ ג'ינסים יפים אבל כן ? ] וזה משהו שנדבק לי מחברה
ואני חייבת לפחות פעם בשבוע לקנות איזשהו בגד יפה , אחרת אני מרגישה שאין לי מה ללבוש [ באמת אין לי ! ] ואני רוצה כבר אילת לעשות קניות
יותר מידי זמן לא קניתי בגדים ...
 
חחח מצאתי עוד משהו ! ../images/Emo13.gif

אני לא אוהבת ללבוש אותו ג'ינס פעמיים בשבוע , כאילו משתדלת שזה לא יקרה . ואני זוכרת מה לבשתי בכל יום , ולפעמים גם מה אחרים לבשו . ולמסיבות אני תמיד חייבת בגדים חדשים , בחיים לא בגדים שכבר ראו אותי איתם ... וגם בגדים שלבשתי יציאה שעברה\לפני שתיים ואפילו שלוש יציאות אני לא ילבש שוב באותה יציאה
 
הנה שלי

עגילים צועניים יש לי מלא כול פעם שאני רואה עגיל שאני אוהבת אני קונה לשים גופיות ארוכות למטה מלמטה כי זה כול כך יפה לפי דעתי וזהו נראה לי
 

AkitaZ

New member
תיק, נעליים, וחגורה באותו צבע

יש לי קטע שמוציא אותי מדעתי. אני חייבת שצבע התיק יתאים לצבע הנעליים, ושצבע החגורה יתאים לשניהם. כלומר, נעל חומה, תיק חום, וחגורה חומה. נעל שחורה, תיק שחור, חגורה שחורה. לאחרונה ראיתי תיק אלכסון מה זההההההה מגניב בצבע עיקרי אדום ופסים בלבן. לא יכולתי להשתמש בו שבוע+ כי לא מצאתי נעל אדומה מתאימה. בסוף קניתי נעליים מדליקות של לי קופר בצבע אדום עם פסים בלבן שהולך בווווול עם התיק. העניין הזה מטריף אותי, שצבע התיק חייב להתאים לצבע הנעל. חברה טובה שלי חושבת שאני משוגעת בגלל החוק הזה שלי. אבל דוגרי, זה נראה ממש ממש ממש טוב ואסטטי.
 

מיאל15

New member
my obssion ../images/Emo192.gif

אוי אני מתגעגעת לשיר הזה.. אממ האובסייה שלי?... לא נראה לי שיש לי ממש רק חשוב לי ההתאמת הצבעים משו מטורף.. אם לא מתאים אני מרגישה ממש שדיכאון, אני אוהבת שיש הרמוניה בצבעים..אובססיבי ואובססיה לקנות בכל קנייה משו ורוד... אוהבת את הצבע הזה ולמרות זאת יש לי רק חולצה אחת ורודה.. הרבה אביזרים תכשיטים נעליים קוקיות גרביים וכל השאר ורודות
 

lim02

New member
חח בשונה מרובכן.

האובססיה שלי היא דווקא שאני לא יכולה להתאים דברים. אני חייבת שזה יהיה שונה. שחזיה ותחתונים יהיו בצבע שונה וגם שזה מגיע ללבוש עצמו. יש לי גם אובססיה לעגילים וצעיפים. יש לי המון מהם. המון. עוד לא הספקתי אפילו ללכת עם כולם.
 

° w a v e °

New member
נעליים

גם אם מכוערות הם חייבות להיות שלי, לא יעזור כלום. אה ושיער. אני מסוגלת לבכות [ואני לא בוכה] אם הוא לא מסתדר לי ולבטל דברים שיש לי, רק בגגלו
 
למעלה