ילדה קטנה הייתי
New member
איזה מעניינות אתן ! ../images/Emo13.gif
קראתי הכל . ואין אצלי את האמת שום אובססיה ... חוץ מיזה שאני תמיד מנסה לזהות מאיזה חברה הג'ינס והחולצה אם זה שחקנים בטלוויזיה ואם זה ברחוב [ ג'ינסים יפים אבל כן ? ] וזה משהו שנדבק לי מחברה
ואני חייבת לפחות פעם בשבוע לקנות איזשהו בגד יפה , אחרת אני מרגישה שאין לי מה ללבוש [ באמת אין לי ! ] ואני רוצה כבר אילת לעשות קניות
יותר מידי זמן לא קניתי בגדים ...
קראתי הכל . ואין אצלי את האמת שום אובססיה ... חוץ מיזה שאני תמיד מנסה לזהות מאיזה חברה הג'ינס והחולצה אם זה שחקנים בטלוויזיה ואם זה ברחוב [ ג'ינסים יפים אבל כן ? ] וזה משהו שנדבק לי מחברה