בבקשה,
הסתכלתי בלוח המשדרים של היום ואכתוב חלק מהסדרות שיציגו החל משעה 16:30 ואילך, למרות שכמובן עוד לא ראיתי: * הקונצונים - משפחה ישראלית שבה בכל פרק הילדים לומדים מטלות שונות כגון לצחצח שיניים, לקום בבוקר לגן, איך להסתדר עם אח או אחות, על כינים ואיך נדבקים ואיך מטפלים בהם וכו' וכו' * דפנה ודודידו - בכל פרק דודידו לומד משהו חדש, למשל: איך לעבור כביש בזהירות, על הזמן (על השעון ועוד) ועוד * תוכנית התחקירים של אליק ובליק - אליק ובליק חוקרים נושאים מחיי היום יום של הילדים: איך עושים נייר, איך עושים ספר, איך הדבורים יוצרות דבש, איך אופים לחם, איך מכינים גלידה ועוד ועוד ועוד * ההופסים - חייזרים (בובות צבעוניות וסימפטיות מאוד מבית היוצר של רחום סומסום) לומדים על עולמם של בני האדם באמצעות מפגשים עם ילדים, ובכל פרק לומדים משהו חשוב נוסף על העולם שלנו * טימותי הולך לביה"ס - דביבון חתולות, כלבים, עכברה, שועלה וגורים של בע"ח נוספים הולכים יחד לגן הילדים וחיים ביחד בהרמוניה ובשיוויון למרות השוני ביניהם. ובכל פרק הם לומדים דברים חשובים כגון: לשתף פעולה, לשחק יחד, שיש עמים ותרבויות שונות, וכו' וכו' * כתמתמים - כתם צבע ופחית מאחרים אמנים מתחומים שונים שמלמדים איך ליצור משחקים, קישוטים ואביזרים שונים * מדלן - עם מדלן וחברותיה הולכים לטיול מודרך ומצויר בפריז וגם נוסעים לארצות שונות ולומדים בכל פרק דברים חשובים * מכתבים מפליקס - בכל פרק פליקס נוסע לארץ אחרת ומתאר אותה ואת האנשים החיים בה וכו' וכו' עכשיו בתי יושבת וצופה באליק ובבליק המסבירים איך כורכים ספר.