ילדה בטראנס
New member
זהו בדיוק.
שזה הצגה אחת גדולה... וזה מגעיל. למה אני צריכה שיתחילו לשחק איתי שם?! זה סאק מיכלי!!! אני לא אוהבת את זה, יש בזה הרבה מן הגועל. זה הקטע. שקיסריה הזאתי... פעם אחת העירה לי כי צחקתי, (אגב בגדנ"ע קיבלתי אישור מיוחד לחייך בח' ועל לצחוק סלחו לי גם) זה היה מצחיק. קיצור מה שאני אומרת... זה שהכחבה הזאת העירה לי, אמרה לי לבוא קדימה וזה... ואז אחרי כל הפוזה שלה אמרה לי "אל תקחי את זה ללב" כאילו... מה?! ואמרתי לה או למפקדת שלי לא זוכרת כבר...שזה מקטין אותן אז חלאס. והיא אמרה לי למה מה עשיתי פה שם לא עשיתי ככה וככה וככה... סתם נו
שזה הצגה אחת גדולה... וזה מגעיל. למה אני צריכה שיתחילו לשחק איתי שם?! זה סאק מיכלי!!! אני לא אוהבת את זה, יש בזה הרבה מן הגועל. זה הקטע. שקיסריה הזאתי... פעם אחת העירה לי כי צחקתי, (אגב בגדנ"ע קיבלתי אישור מיוחד לחייך בח' ועל לצחוק סלחו לי גם) זה היה מצחיק. קיצור מה שאני אומרת... זה שהכחבה הזאת העירה לי, אמרה לי לבוא קדימה וזה... ואז אחרי כל הפוזה שלה אמרה לי "אל תקחי את זה ללב" כאילו... מה?! ואמרתי לה או למפקדת שלי לא זוכרת כבר...שזה מקטין אותן אז חלאס. והיא אמרה לי למה מה עשיתי פה שם לא עשיתי ככה וככה וככה... סתם נו