RESPECT I IS BACK :)

זהו בדיוק.

שזה הצגה אחת גדולה... וזה מגעיל. למה אני צריכה שיתחילו לשחק איתי שם?! זה סאק מיכלי!!! אני לא אוהבת את זה, יש בזה הרבה מן הגועל. זה הקטע. שקיסריה הזאתי... פעם אחת העירה לי כי צחקתי, (אגב בגדנ"ע קיבלתי אישור מיוחד לחייך בח' ועל לצחוק סלחו לי גם) זה היה מצחיק. קיצור מה שאני אומרת... זה שהכחבה הזאת העירה לי, אמרה לי לבוא קדימה וזה... ואז אחרי כל הפוזה שלה אמרה לי "אל תקחי את זה ללב" כאילו... מה?! ואמרתי לה או למפקדת שלי לא זוכרת כבר...שזה מקטין אותן אז חלאס. והיא אמרה לי למה מה עשיתי פה שם לא עשיתי ככה וככה וככה... סתם נו :)
 

miki barrr

New member
כי ככה זה מאמי..

בהתחלה מנסים לגרום לך להכנס למשמעת הצבאית,אחכ את כבר מבינה תקטע,ועושה מה שצריך.(זה כל הקטע של המשחק אצל המפקדות,בעיקרון רובן נחמדות,יש יותר ויש פחות,וזה מתבטא גם בתפקיד עצמו...). יש לך עוד זמן להתרגל לרעיון(ואני בע"ה כבר אשתחרר....). חחחח אשכרה היית צוחקת ב-ח'?הייתי צוחקת מלא אבל רוב הזמן הייתי רצינית מדייי,עד שהמפקדות כבר צחקו מה'פוקר פייס' שלי.
 
חח...

נו אבל מיקי מה זה זה ?! אני הולכת לצבא כדי לשחק איתם משחקים ?! אין אני שונאת את זה כי זה מגעיל ולא אמיתי בגרוש ורואים את זה... סתם ג'ובניקים...חחח סתם :) אני בח' אין זה היה מכה... בפעם הראשונה ישר שהגענו היא הריצה אותנו ריצות קצרות כאלה של 7 שניות אבל סתם להכניס לאווריה... וזה היה ממש אחרי שחלקו אותנו לצוותים ולא היה לי מושג מה נפל על כולם אז צחקתי אבל ממש...(כמו שקורה לי רק לעיתים נדירות) פשוט בכיתי מצחוק ולא הצלחתי להפסיק ואני רצה וכמעט דופקת גלבות מרוב צחוק והכל ואז כולם צחקו מהצחוק שלי...והיא כעסה. אז היא אמרה לי ללכת אחורה לחכות בצד וזה היה ממש התחלה (התחלנו טוב חח) ואז המלווים שאלו מה כבר עשיתי ולא עשיתי כלום בלאט.. מה שכן באותו יום נשברתי (נו מה אני אעשה...) בכיתי כשכלללללללללללללללללללללל האנשים שהיו בבסיס עומדים לרס"פ המזויין הזה אין לא השלמתי עם העובדה שאני צריכה לעשות את זה והוא מפרק ת-ח' ומחזיר, ופשוט נהנה מזה... אז היא באה אלי שאלה אותי ובלה בלה אמרתי לה "כאילו אכפת לך באמת" עכשיו היא סתומה כי היא העיקה, אם היא לא היתה שואלת כל כך הרבה פעמים מה יש מה יש מה יש לא הייתי מתפרצת עליה אבל היא עשתה את זה חח... אז היא אמרה לי שהיא מבינה ודבירה יפה (את רואה זה מגעיל...כאילו כשרואים דמעות אז הכל פתאום שונה והיא מדברת כמו בן אדם) ואז היא אמרה שהיא רוצה לראות אותי מחייכת כמה שיותר הרבה וזה.. אמרתי טוב. :) ואני מחייכת כל החיים שלי/צוחקת. אז כל פעם שמישהי אחרת מהמפקדות היתה מעירה לי אמרתי שיש לי אישור וזובי על כולם. :) אוהו,,,יצא לי וואחד תגובה, יותר משאני כותבת בבלוג חח
 

miki barrr

New member
עלק סתם ג'ובניקים..

שתדעי לך שהיחס הכי קשה זה במסלולים של קרביים..מן הסתם,שצריכים הכי הרבה משמעת עצמית וכו'. אצל ג'ובניקים זה באמת שונה,והיחס בהתאם. עזבי נוגליק,יש לך עוד זמן לעכל תעניין:)
 
אני צוחקת בובה...

אבל כן... יש עוד זמן תודה לאל. למרות שבא לי צבא... בגדול אני מאוד רוצה רק מבאס הקטע הזה שבאים לשחק איתנו שם... אם אני באה לצבא (אבל זה אני אישית, כי אני לא יודעת מה עובר על כל אחד.) אני אם אני באה לצבא מרצון (ויש הרבה ממנו) אני אתנהג אותו דבר אם יהיו כלבים אלי ואם יהיו בני אדם. ואני אפילו נוטה לחשוב שאם יהיו בני אדם אני אפילו אתנהג טוב יותר. נגיד הסמל, סתם הוא היה טיפה מידי לדעתי אז לא נתתי לו הקשב ולא כלום... למרות ששם זה קייטנה ובצבא אני לא אוכל לעשות מה שארצה... אבל בעיקרון אם הם מתנהגים טוב יותר זה רק היה עוזר ומעודד את כולם.
 
חח נוגה...

איזה מצחיקה!! את לא יודעת כמה צחקנו על הרס"פ!! הוא כזה דוחה מקל סנוקר. אפילו המקפדת שלנו צחקה עליו! חח היינו מתפקעים כי הוא היה הולך עם הידיים בתוך המכנס!! כל הזמן! ומה זה צחקנו. ועל הסמל בכלל
 
לנו היה רס"פ מהמם אבל הוא היה

טמבל מידי כדי לחשוב. והסמל בכלל... הוא היה אומר ככה: "עכשיו אנחנו עושים את זה, את זה אנחנו עושים" "הולכים לפה, לפה אנחנו הולכים" ככה כל משפט בשתי צורות. נקרעתי עליו. אבל היה לי אישור :) MUAHAHAHAHA
 
חחחחחחחח

הוא היה כזה מצחיק. אין. פשוט היו צוחקים עליו בח'. וכל שניה "למה הרס"פ"? "איך הרס"פ?" סתם הומו נקרענו... ויש פה איזה תמונה שרואים את הסמל תכף אגיד לך
 
איפה שכתוב...

"הנה במטווח"... סתכלי שם.. כזה גוץ כזה מימין... חחח "רגל מעץ".. ככה אנחנו צוחקים עליו.. וזוה לידו עם היד זו המ"מ. היא מזה חמודה!! רק עם אורי היא הסכימה להצטלם.. אהההמ הוא גם זכה חניך מצטיין.. אההמ מעניין למה
 
אחח קיסריה קיסריה..

מלכה!! היו מלא עפמים שהיא הייתה מתה לצחוק היא תמיד צחקה.. זה היה הכי קורע
 
לספירוש

את פשוט מהממת!!!!!!!!!!! די אני בשוק, איזה יפה את! אגב, את מזכירה לי את חברה שלי שאני מאוד אוהבת
 

1MaKaVeLi

New member
לכתוב במחשב תא יכולה ולהתקשר לא?

אני מריח פה תירוץ עלובבבבבבבבב
 

Nom1fan

New member
ספירוש אני שמח שנהנית ../images/Emo13.gif

וחדלי להיות כזאת יפה זה מביא עצבים
 
למעלה