RESPECT I IS BACK :)

בר2י

New member
קיסריה..איזה נוסטלגיה חח

תמונות ממש יפות..שמחה שנהנת..!
 

לימור1977

New member
התמונות ממש יפות../images/Emo24.gif

את נראית מצויין וממש לא שמנה. מה? עוד לא החליפו את הכוסות המעפנים האלה? החזרת אותי 9 שנים אחורה עם כל הקטע של המטווח.
 

YuL Mint BeLLa

New member
חחחחח ספיר

חחחחחחחח וואי קלטי שהמכנס ענק עליך בתחת כשיש בנות שזה צמוד עליהן... חחחחחחחח קטנהההההה.... אוהבת אותך!
 
זונההההההה

אבל לא קשור.. המכנס ששני שמה אני קיבלתי אותו והוא היה צמוד והעדפתי גדול אז החלפתי איתה
 

YuL Mint BeLLa

New member
חחח מכוערתתתתתת

נו עדיף צמוד לא? בזה את נראית בטטה כזאת
מה עושה היום
 
חחחחחחח להה

לא אוהבת צמוד. הכי נוח מדים גדול. היום? נראה לי שכלום =/ אולי למסיבה נראה
 

YuL Mint BeLLa

New member
חחחחח

נו לא דעת... נראה לי שוב אני לא יוצאת... תהני לך.. אני עפתי לי למקלחתתתתתתתתתתתת
 

miki barrr

New member
wtf?

מי עושה מטווחים עם מזרנים??? זה צבא זה?חח סתם...אבל באמת לא עושים. שמחה שנהנית ספיר..ממה שקראתי אצלך אפשר להסיק זאת.... וחוץ מזה,שתדעי שצבא זה לא ככה בגרוש:)לפחות לא בהתחלה...
 
לטוב או לרע??

וזה לא ממש מזרון.. חח זה בעצם לא מזרון... יו איזה ליגה אני והמפקדת שלי מתכתבות....:]
 

miki barrr

New member
סתם..

מה שעשו לכם זו טעימה מהצבא...לישון באוהלים,לציית קצת למפקדים..בעיקרון יש הרבה יותר דיסטנס,תלוי באיזו טירונות את ואיזה קורס.מטבחים זה ממש לא כיף לאנשים שעושים את זה במשך שנתיים/שלוש בשירות(לא שיודעת מה זה,לא עושה...). אני נהנית מאוווווד,אבל הגדנ"ע זה באמת לא צבא.
 
בובייתתת...[==]

את ומכוערת רחוקות אחת מהשניהה!!! חחחחחחחחחחחח מתה עלייך הכי שבעולםםםם!!!! מואההההה... =]
 

YuL Mint BeLLa

New member
אכסניה?

הייתה לפחות מקלחת בחדר? נו פגומה למה לא יצאתי מהבצפר הקודם? כי איכסס מגעיל.. =\
 
למעלה