מי עושה מטווחים עם מזרנים??? זה צבא זה?חח סתם...אבל באמת לא עושים. שמחה שנהנית ספיר..ממה שקראתי אצלך אפשר להסיק זאת.... וחוץ מזה,שתדעי שצבא זה לא ככה בגרושלפחות לא בהתחלה...
מה שעשו לכם זו טעימה מהצבא...לישון באוהלים,לציית קצת למפקדים..בעיקרון יש הרבה יותר דיסטנס,תלוי באיזו טירונות את ואיזה קורס.מטבחים זה ממש לא כיף לאנשים שעושים את זה במשך שנתיים/שלוש בשירות(לא שיודעת מה זה,לא עושה...). אני נהנית מאוווווד,אבל הגדנ"ע זה באמת לא צבא.