s a p i r 2 9 0 1
New member
RESPECT I IS BACK 
חברים!! חזרתי!! אז ככה.. זה היה השבוע הכי כייף שהיה לי אי פעם בחיים שלי! בחיי. בחיים שלי לא נהנתי ככה. כל מקום שלי בגוף כואב/תפוס אני מתה. אז אני אספר לכם ככה בקצרה מי שרוצה.. יודע איפה אני אפרט... הגענו לש'דה בוקר, אחרי 7 שעות נסיעה , נסיעה מטורפת עם נהג מטורף ששם לנו דיסק ככה שרקדנו כל הנסיעה.. כבר התחלתי ברגל ימין עם מרץ.. אבל יצאתי עם כאב גרון קל שהיה לי.. ונורא פחדתי.. כשהגענו חילקו אותנו לקבוצות.. איך התלהבתי, שמו אותי עם 2 החברות שרצינו לניות יחד! במקרה. אין אלוהים אוהב אותי! חחח
הייתה לנו את המפקדת הכי יפה בארץ!!!! שהיינו בטוחים שהיא ערביה, זה היה מצחיק, והיום, בשיחה של אחרי, היא אמרה לנו בכלל שהיא אנגליה. ומסתבר גם שזה פעם ראשונה שלה בבסיס הזה. היא בכלל לא ממנו. היא מג'וערה. שאלתי אותה על נוגה.. חח היא לא הכירה אבל היא זכרה את הבקעה שבאו.. והיא סיפרה על איזה אחת לסבית שם.. חח שנדלקה עליה.. ואז אמרתי לה "גם אני אמרתי שאני הופכת להיות לסבית רק בגללך". חחחח אשכרה. אין היא כ"כ יפה..!!! וזהו, התחילה להריץ אותנו, ובאותו יום כבר שלחתי לאמא הודעה שאני רוצה לחזור וכולי התבאסתי ואמרתי אני לא שורדת את ה 5 ימים האלה.. בסוף, פתאום, יום אחרי על הבוקר, תורנות מטבח- כולי מתלהבת!! מרץ. מתלהבת קופצת. אמרתי- אין מצב שאני הולכת. וכ"כ הייתי גאה בעצמי שעשיתי את זה!! ממש! גם ילדה מהצוות שלי <מחלקה א'- צוות 6- שליטה > אמרה לי שהיא הופתעה ממני, והיא ממש גאה בי. אז אני גם גאה בעצמי
זה השבוע הכי כייף שהיה לי. אני כבר אפרט איפה שצריך. התגעגעתי אליכם אנשים! אוהבת! ותמונות בהמשך..
חברים!! חזרתי!! אז ככה.. זה היה השבוע הכי כייף שהיה לי אי פעם בחיים שלי! בחיי. בחיים שלי לא נהנתי ככה. כל מקום שלי בגוף כואב/תפוס אני מתה. אז אני אספר לכם ככה בקצרה מי שרוצה.. יודע איפה אני אפרט... הגענו לש'דה בוקר, אחרי 7 שעות נסיעה , נסיעה מטורפת עם נהג מטורף ששם לנו דיסק ככה שרקדנו כל הנסיעה.. כבר התחלתי ברגל ימין עם מרץ.. אבל יצאתי עם כאב גרון קל שהיה לי.. ונורא פחדתי.. כשהגענו חילקו אותנו לקבוצות.. איך התלהבתי, שמו אותי עם 2 החברות שרצינו לניות יחד! במקרה. אין אלוהים אוהב אותי! חחח