open
ice

  • פותח הנושא xslf
  • פורסם בתאריך

xslf

New member
OT- נאלצת לעזוב את הפורום

בעקבות ה"שדרוג" היום במערכת הפורומים, תפוז חסמו לי (וללא מעט אחרים) את האפשרות להגיב בפורומים. אז עד שהם יתקנו את מה שהם שברו, אאלץ בצער רב לעזוב את הפורום. התלונה שלי בנושא בפורום משוב
 

e-magine

New member
אינטימיות ברשת (?) - יום עיון

החוג לפסיכולוגיה, אוניברסיטת תל-אביב המכון לחקר האינטרנט, אוניברסיטת תל-אביב פורום פסיכולוגיה ברשת האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה __________________________ מתכבדים להזמינכם ליום העיון השנתי השני בנושא "פסיכולוגיה ברשת". נושא יום העיון: אינטימיות ברשת (?) הארוע יתקיים ביום ב', 28 בפברואר 2005, י"ט אדר א' תשס"ה, בשעה 08:45. באולם כס המשפט,בנין הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת תל-אביב. תוכנית יום העיון: 8:45 התכנסות ורישום 9:15 ברכות : פרופ' עמירם רביב, ראש החוג לפסיכולוגיה אוניברסיטת ת"א. מר אלי הכהן, מנהל מקצועי, המכון לחקר האינטרנט, אוניברסיטת ת"א. ד"ר ארנון לוי, יו"ר האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה. הצגת הנושא - אינטימיות ברשת ? דפנה הומינר, פסיכולוגית קלינית-מדריכה, ממנהלי אתר האיגוד הישראלי לפסיכולוגית העצמי ופורום פסיכולוגיית העצמי באתר "פסיכולוגיה עברית". 10:00 הרצאה מובילה: אהבה ברשת. פרופ' אהרון בן זאב – נשיא אוניברסיטת חיפה, ממקימי המרכז הבין תחומי לחקר הרגשות באוניברסיטת חיפה ומחבר הספר "אהבה ברשת". פאנל I: 10:30 חוות דעת שניה או טיפול שני ברשת? עירית קליינר-פז, פסיכולוגית קלינית-מדריכה, מנחה פורומים באתר "מסע אל העצמי" :50 אינטימיות חשופה, על היחסים היחסיים של פונים לפורום מומחה. יעקב ברמץ פסיכולוג שיקומי-קליני וחינוכי, מנהל אתר "הפסיכולוג לשירותך" 11:10 הפסקה – כיבוד קל 11:30 הרצאה מובילה: פורנוגרפיה ברשת: היבטים פסיכולוגיים ומחקריים. פרופ' ביל פישר – פרופסור חוקר בתחומי פסיכולוגיה ואינטרנט, אוניברסיטת מערב אונטריו, מרצה אורח באוניברסיטת תל אביב. פאנל II: 12:00 נשים ומיגדר ברשת. אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית, דוקטורנטית בתוכנית ללימודי מגדר בר אילן, ממפעילות האתר "פסיכולוגיה עברית". 12:20 מין ברשת: יחסים בין פנטזיה ומציאות. הרצאה דיאלקטית: ד"ר אילן בירן, פסיכוסקסולוג, מנהל מרכז ואתר מיניות, ופורומים באתרים דוקטורס וטבעלייף. ד"ר אודי בונשטיין – פסיכולוג קליני, מנהל פורום "אבחון והערכה" באתר "פסיכולוגיה עברית" ופורום "בינינו - המשפחה והפרעות הנפש" באתר "הדדיות". 13:00 הפסקת צהריים – כריכים ושתיה. 13:30 הרצאה מובילה: שו"ת בענייני אישות: השיח האינטרנטי בין הרב לבין גולשים שומרי מצוות. הרב יובל שרלו – ראש ישיבת פתח תקווה, חבר הנהלת רבני 'צהר', עונה בפורומים באינטרנט לשאלות בנושאים הלכתיים. פאנל III: 14:00 האוביקט המופנם כאוביקט וירטואלי - על קשרי האהבה ברשת. חיים וינברג, פסיכולוג קליני ואנליטיקאי קבוצתי. מנהל הפורום הישראלי להנחיה וטיפול קבוצתי וקבוצת דיון בינלאומית על טיפול קבוצתי. מנהל התכנית להנחיית קבוצות בחברה רב-תרבותית בבית ברל. 14:20 הפורום החדש, תיאור מקרה של טיפול נפשי באינטרנט. דרור גרין, מ.א. בפסיכותרפיה, מנהל 'קוגיטו - בית-ספר לפסיכותרפיה', מנהל פורומים להלומי-קרב ומפתח 'הפורום החדש' לטיפול נפשי באמצעות האינטרנט. 14:40 סיכום יום העיון, אינטימיות ברשת ? תמונת מצב ועתיד אינטימי. עדי פרי, פסיכולוג, אתר "פסיכולוגיה עברית ברשת". הנחייה - יעל דורון, פסיכולוגית, מנהלת פורום פסיכולוגיה ב Ynet ורכזת התמיכה באתר התמיכה לבני נוער Yelem. להלן טופס הרשמה ליום העיון. טופס הרשמה ליום העיון אני מבקש/ת להרשם ליום העיון שהתקיים ביום ב' ה-28.2.05. אינטימיות ברשת ? מחיר השתתפות יום העיון 120 ₪ מחיר השתתפות של 50 ₪ לסטודנטים של אוניברסיטת ת"א (עם הצגת תעודת סטודנט) ולחברי פורום פסיכולוגיה ברשת יש לשלוח צ'ק לפקודת "אוניברסיטת תל-אביב" לתאריך יום העיון. פרטים אישיים: שם ______________________ כתובת__________________________________ טלפון_________________ סוללרי___________________ כתובת e-MAIL ___________________________ יש לשלוח את הטופס והצ'ק לחוג לפסיכולוגיה, אוניברסיטת תל-אביב רמת אביב 69978. טלפון לברורים:.03-6406389
 

ailag

New member
תרגום

יש תרגום מקובל ל permalinks? מעבר ל"קישור לידיעה"? (שזה תרגום קרוב, אבל לא מדויק)
 
מחזק ומוסיף

בדקתי עם הדבגר, העסק נופל על "נושא ריק", כלומר הוא מחזיר false על אורך נושא התגובה גם כשקיים נושא. וזו רק דוגמא אחת לשגיאות שחוזרות ממוזילה 18a6.
 
למיטב ידיעתי,

תפוז יתאימו את ה"שדרוג" למוזילה. הכפתורים הישנים היו אמורים לחזור בינתיים.
 

xslf

New member
התגובות פעם עובדות ופעם לא

מישהו שם כנראה עובד על השרת החי. למה אתר בסדר הגודל של תפוז לא משתמש בשרת בדיקות? זה היה חוסך את כל הבלגן וכל הכעס (המוצדק) של הגולשים. מצד שני, אני לא כנראה לא צריכה להתפלא. זה כבר נהיה נורמה בעולם המקוון (וזה כבר קשור לנושא הפורום) קודם לשחרר ואח"כ לבדוק אם העדכון בכלל עובד...
 

nooriko

New member
מה זה בכלל הכפתור הזה

"תגובה מקוצרת". מה בדיוק מתקצר. אגב. הוא לא עובד בכלל נסיתי כמה פעמים ובסוף מצאתי את עצמי בדף התגובה הישן.
 

e-magine

New member
אני מאד מקווה שהעניין יסודר

כמו שהבטיחו. בינתיים ניתן להוסיף תגובות רגילות. לא הספקתי להתעדכן ולא ברור לי עדיין מה העניין הזה של תגובה מקוצרת נותן. אני מקווה מאד שלא תעזבי את הפורום.
 

ailag

New member
אובר דרמטיות

נכון, זה היה לגמרי לא בסדר שתפוז לא תמך בשליחת הודעות שלא דרך IE. גם לי יש תלונות על הגישה של תפוז לפעמים (טיפול בבעיות FF). אבל ג'יז, זה היה באג שתוקן ממש מהר, וקורה שכשמטמיעים פיצ'ר חדש יש בו באגים. אם כשמטמיעים פיצ'ר יש באג שבגללו גולשים לא יכולים לכתוב הודעה, יש לטפל בו במהירות האפשרית.. אבל זה בדיוק מה שהם עשו. אני מבינה שלמי שגולש במשוב יש נקודת מבט אחרת ממי שמנהל פורום. בזמן שאת כתבת במשוב אני הצקתי למישהו מהנהלת הפורומים אונליין, כי למנהלים יש קשר ישיר עם ההנהלה, כלומר אני ידעתי שזה בטיפול כבר. אבל עדיין, גם למי שלא מכיר את ההנהלה אישית - זו לא חברה מנוכרת של אנשים בחליפות שבאים לעשות ביזנס ואומרים "טפו! ה XSLF הזאת, מה אכפת לי ממנה! בוז למק וללינוקס!", אלא כמה אנשים נחמדים שחושבים שהפורומים הם דבר מגניב.. אז למה להתעצבן כל כך? אם הבעיה היתה נמשכת זמן רב - כן, היה מקום לכעוס כך. יודעת מה? גם אני, שגולשת בתפוז ב IE (בכל שאר המקומות ב FF) הייתי מצטרפת לצעקה לו היו מתעלמים מהבעיה, לו תפוז היה מכריז על מדיניות של אנטי כל מה שאינו מיקרוסופט וכו'. אבל זה לא מה שהם עשו. ואני לא יודעת מה אומרים עכשיו במשוב, אבל מדיבור איתם המדיניות כרגע היא לנסות להתאים את תפוז לפיירפוקס. אז יש לי עדיין תלונות רציניות על קצב הטיפול, אבל את כועסת על מדיניות, לא על קצב טיפול. וגם בסה"כ הבעיה היא שפיירפוקס יותר קפדן מIE בנוגע לשגיאות בקוד. נכון שלא צריכים לכתוב קוד שגוי מלכתחילה, אבל עדיין אם יש חוסר תאימות לאחד הדפדפנים זה יהיה פיירפוקס כי הוא יותר קשוח. לולא היו לו כל כך הרבה מעלות כנגד החסרון הזה הייתי חוזרת ל IE. (למה באמת לא כותבים קוד שיעשה אותו יותר גמיש? extension, או גרסה חדשה..) נ.ב. זו גישה מצחיקה, הגישה של אנשים בפורום המשוב. כאילו אם הם לא יעשו בלגנים ושרשוריפלצת כלום לא יקרה בתפוז - כשהם אפילו לא יודעים מה קורה מתחת לפני השטח, בדברים שלא נראים כלפי חוץ. האמת, גם אני לא יודעת הרבה ממה שקורה מתחת לפני השטח, אבל אני לא מניחה שמה שאני לא רואה לא קיים.
 
זו אשמתה הישירה של ההנהלה

ההנהלה מקבלת את מה שהיא יוצרת. מעודי לא ראיתי שהנהלת תפוז הודו בטעות, ללא קשר למקרה עליו הגיבו. מעודי לא ראיתי את הנהלת תפוז מודיעה בהקשר לשאלות מוזילה משהו אחר חוץ מהתשובה הלאקונית "בשלב זה תפוז אינו תומך בדפדנים אחרים" - תשובה זהה הם נותנים כבר במשך שנתיים, ללא שינוי וללא הודעה שאכן עובדים על המצב. האם הגולשים אמורים לנחש שמישהו בהנהלה מקשיב להם, אם התגובה היחידה של ההנהלה היא שתיקה? להזכירך, צדק צריך לא רק להעשות אלא גם להראות. ובמקרה האחרון, בלי קשר לכל דבר אחר, xslf צדקה. לא מכניסים פיצ'ר חדש למערכת Live. בשביל זה קיים מערך בדיקות מסודר, ושרת בדיקות נפרד ממערכת הגלישה, עליו בודקים פיצ'רים חדשים לפני שמשלבים במערכת החיה. הבעיה במקרה זה לא הייתה חוסר בבדיקות, אלא חוסר במודעות לבדיקות. בתפוז אף אחד לא חשב שצריך לוודא גם תאימות לדפדפנים אחרים, לפני שמשחררים את הפיצ'ר. על זה יצא הקצף - לא כיוון שהם אולי מתאימים עצמם לFF לאט ומאחורי הקלעים, אלא כיוון שאחרי למעלה משנתיים (אוטוטו 3) של תזכורות לגבי מוזילה ואחרים, הם עדיין לא טרחו לשלב במערך הבדיקות שלהם גם בדיקות לכלים אחרים.
 
למעלה