נוסעת סמוייה
New member
לא מסכימה אתך.
הגולשים התחילו להגיב במשוב עוד אתמול בצהריים, ותשובת ההנהלה, שהדברים בטיפול - נכתבה רק היום. אני לא חושבת שזה רע להזכיר, מפעם לפעם, שבלי גולשים - אין קיום לפורטל. להזכירך, זה בדיוק מה שגולשי IOL הוכיחו ל"וואלה!". ומצופה מתפוז שיהיו רגישים ומודעים במיוחד לכך, שכן תפוז הם אלה שקיבלו את רוב קהילות IOL שנטשו את "וואלה!". אני לא משווה בכלל בין הנהלת "וואלה!" להנהלת תפוז, אני חושבת שהנהלת תפוז כן קשובה לרוב הדברים ורוצה לרצות את הגולשים, אבל לא הייתי אומרת "אובר דרמטיות" על תזכורת קטנה לכוח של הגולשים.
הגולשים התחילו להגיב במשוב עוד אתמול בצהריים, ותשובת ההנהלה, שהדברים בטיפול - נכתבה רק היום. אני לא חושבת שזה רע להזכיר, מפעם לפעם, שבלי גולשים - אין קיום לפורטל. להזכירך, זה בדיוק מה שגולשי IOL הוכיחו ל"וואלה!". ומצופה מתפוז שיהיו רגישים ומודעים במיוחד לכך, שכן תפוז הם אלה שקיבלו את רוב קהילות IOL שנטשו את "וואלה!". אני לא משווה בכלל בין הנהלת "וואלה!" להנהלת תפוז, אני חושבת שהנהלת תפוז כן קשובה לרוב הדברים ורוצה לרצות את הגולשים, אבל לא הייתי אומרת "אובר דרמטיות" על תזכורת קטנה לכוח של הגולשים.