ממה שאני ראיתי
בפורומים בהם אני מסתובבת, הוא שההבדלים בין סגנון פורום אחד לאחר (פורום נוער, פורום תמיכה טכני, פורום תמיכה רגשי, פורום אינטלקטואלי, פורום גיקי וכו') משמעותיים הרבה יותר מאשר האם הכותבים דוברי אנגלית (רוב הפורומים באנגלית בהם אני גולשת מכילים הרבה דוברי אנגלית לא אמריקאים) או עברית. נראה לי שיהיה הרבה יותר יעיל לצמצם את השאלה לפורום מסוג מסויים, ולא לשאול על פורומים באופן כללי.