טוב, אני לא כ"כ יודעת איך להגיב כי
כי אני עדיין חושבת שזו היתה אובר דרמטיות, אבל אני מסכימה איתך ברוב הדברים פה. הטענה שלך שלא היו בדיקות אינה מבוססת. היו בדיקות, והן כללו גולשי פיירפוקס (גם אני בדקתי קצת עם ה FF שלי). כמו כן, בתגובה למה שנוסעת אמרה - הבעיה נפתרה עוד אתמול, פשוט ההודעה על פתירת הבעיה הופיעה רק היום. אתמול ניסיתי והצלחתי להגיב בפיירפוקס לאחר שתוקנה הבעיה. מה שאני מסכימה איתכם לגביו הוא: א. פורום משוב והמענה לגולשים: חייבים לתת להם פידבק מידי ומלא, בתור שירות לגולש ובתור כבוד של המערכת לגולש שהוא חלק ממנה. אני אישית שונאת את הגישה הקרירה הזאת של פורום משוב. יש לה יתרונות, כי עם גישה פחות קרירה האנשים עלולים להיות יותר עצבניים (כי הם לא יסתכלו על ההנהלה מלמטה) אבל עכשיו הם יוצאים ממורמרים, אז מה הרווחנו? ב. הבעיה לא היתה בבדיקה אלא בניתוח תוצאות הבדיקה. הם העלו את הפיצ'ר בהנחה שהתגובה המקוצרת לא תעבוד בינתיים ב FF, אבל התגובה הרגילה כן תעבוד. אני לא יודעת מי שינה גם את כפתור שליחת ההודעה הרגילה (אם זה היה מתוכנן מראש או שסתם בא לתוכניתן לשנות) אבל כאן הכשל - לא בכך שהם הוסיפו פיצ'ר אלא בכך שהם שיחקו עם מה שהיה קיים ושיחקו לא נכון. זה יכול גם לקרות במהלך עבודה שוטפת של התוכניתנים שאינה פרוייקט שדורש טסטינג על כל אות בקוד. מה שמרגיז אותי זה שלדעתי ידעו על הבעיה מראש אבל היה כנראה איזה שהוא קצר איפה שהוא. לא יודעת איפה.. גם מרגיזה אותי האיטיות שבהתאמת האתר לFF. אני חושבת שיש כוונה טובה אבל יש גם הזנחה. ג. במקרה הזה, אני לא מבינה למה לא החזירו את כפתור התגובה הקודם יחד עם החדש, לפני שהחדש עבד - שבינתיים המערכת תעבוד. אבל מכאן ועד הודעת פרישה דרמטית אחרי תקלה קצרה.. (ולפני שנתנו צ'אנס לתקן אותה) המרחק גדול.
כי אני עדיין חושבת שזו היתה אובר דרמטיות, אבל אני מסכימה איתך ברוב הדברים פה. הטענה שלך שלא היו בדיקות אינה מבוססת. היו בדיקות, והן כללו גולשי פיירפוקס (גם אני בדקתי קצת עם ה FF שלי). כמו כן, בתגובה למה שנוסעת אמרה - הבעיה נפתרה עוד אתמול, פשוט ההודעה על פתירת הבעיה הופיעה רק היום. אתמול ניסיתי והצלחתי להגיב בפיירפוקס לאחר שתוקנה הבעיה. מה שאני מסכימה איתכם לגביו הוא: א. פורום משוב והמענה לגולשים: חייבים לתת להם פידבק מידי ומלא, בתור שירות לגולש ובתור כבוד של המערכת לגולש שהוא חלק ממנה. אני אישית שונאת את הגישה הקרירה הזאת של פורום משוב. יש לה יתרונות, כי עם גישה פחות קרירה האנשים עלולים להיות יותר עצבניים (כי הם לא יסתכלו על ההנהלה מלמטה) אבל עכשיו הם יוצאים ממורמרים, אז מה הרווחנו? ב. הבעיה לא היתה בבדיקה אלא בניתוח תוצאות הבדיקה. הם העלו את הפיצ'ר בהנחה שהתגובה המקוצרת לא תעבוד בינתיים ב FF, אבל התגובה הרגילה כן תעבוד. אני לא יודעת מי שינה גם את כפתור שליחת ההודעה הרגילה (אם זה היה מתוכנן מראש או שסתם בא לתוכניתן לשנות) אבל כאן הכשל - לא בכך שהם הוסיפו פיצ'ר אלא בכך שהם שיחקו עם מה שהיה קיים ושיחקו לא נכון. זה יכול גם לקרות במהלך עבודה שוטפת של התוכניתנים שאינה פרוייקט שדורש טסטינג על כל אות בקוד. מה שמרגיז אותי זה שלדעתי ידעו על הבעיה מראש אבל היה כנראה איזה שהוא קצר איפה שהוא. לא יודעת איפה.. גם מרגיזה אותי האיטיות שבהתאמת האתר לFF. אני חושבת שיש כוונה טובה אבל יש גם הזנחה. ג. במקרה הזה, אני לא מבינה למה לא החזירו את כפתור התגובה הקודם יחד עם החדש, לפני שהחדש עבד - שבינתיים המערכת תעבוד. אבל מכאן ועד הודעת פרישה דרמטית אחרי תקלה קצרה.. (ולפני שנתנו צ'אנס לתקן אותה) המרחק גדול.