בעיני זה פתאטי למתוח ביקורת על חוסר החיים
של אנשים אחרים, שלא עשו לך שום דבר רע. אני מאוד אוהבת את הפוסטים של סלסרו, והוא מביא הרבה פעמים לינקים מאוד מעניינים, שלא הייתי מגיעה אליהם אחרת. אתה חושב שזה חסר חיים, ניחא. אני חושבת שחוסר חיים זה להוציא תיסכולים מהחיים האישיים שלך, על אנשים אקראיים בפורומים. ובקיצור - יצאת נזם.