תרשה לי לצטט אותך
no, really? משהו קורה באמריקה בלי אינטרס כלכלי. ברור שהפוטנציאל עצום. תסתכל על עיראק. אין מים זורמים, אבל האיפונים זורמים בשפע. יש יותר עיראקים עם טלפון נייד מאשר עיראקים עם חשמל בבתים. איך הם טוענים את המכשירים אין לי מושג. אני לא חושב שכל זה מקרי. אובמה אולי לא עשה הרבה אבל הוא אותת שיש נכונות מצידו. הוא אותת שארה"ב לא מחפשת כניעה ללא תנאים, אלא הפשרה. שים לב גם מה קסטרו עושה עם העניין האיראני. לכאורה היה הרבה יותר מתאים שהוא יישר קו עם צ'אבס, אבל הוא בוחר במקום זאת to pin his colour בצד האמריקאי לפחות בעניין הזה. בעיני אלו איתותים די ברורים, אך מצד שני לא גובים מחיר פנימי גבוה וגם אם יכשלו לא ישאירו אף אחד מהשנים עם egg on their face. עכשיו, גם החברות האמריקאיות מבינות את זה והן רוצות להנות מהחגיגה. בעיני זה בפירוש משחק של מתי ולא האם. הבדיחה העצובה היא שמה שהחזיק את קסטרו בשלטון בעשרים שנה האחרונות, אחרי התאיידות הקומוניזם מרוב המדינות בעולם, הוא דווקא האמברגו.