עוד דבר.:
ההייר מטאל אשר התחיל משנות ה70 המאוחרת קיבל תפניות שונות,( וזה רק העשיר אותו עוד יותר ) התפניות היו כרוכות בשינוי של הפוטנציה המוזיקלית , כך התחילו להתווסף מספר אלמנטים(אלמנטים של הגלאם והרוק הכבד)..(אני לא מתכוון להתעמק בזה-תוכלו לקרוא על זה במאמרי הפורום) הייר תפס תוצאה רבה, בעיקר בשנות ה80 והוא נהפך לרבגוני מאוד, הסגנון "הביא" להקות רבות שיצרו מהות מיוחדת משלהם..אותה מהות נהפכה להצלחה...והביא לפופלריות אדירה של הייר מטאל..הייר מטאל שיקף תקופה, שיקף אבן יסוד! כל השילוב של הגלאם(בעיקר הקטע התיאטרלי) הביא לפופלריות שלו...ולהצלחה שלו! המושג פופ מטאל הוא מושג שניתן ע"י מוסיקיאים לאחר שנות ה90!!! בגלל שבתקופה הזאת הייר הלך ודעך-ושנות ה80 צינו את הפופלריות שלו..ואת הנשגבות שהוא יצר..