תראה,
לדעתי יש הבדל גדול מאוד בין הפופ של פעם, לבין הפופ של היום. בעיני לפחות. חוץ מזה, שתמיד מבלבלים בין 2 דברים שזה לגמרי לא אותו דבר: 1. פופ: מהמילה פופולרי. מוזיקה שפופולרית=פופ, אם מחר יקליטו קליפ לאחת היצירות של בטהובן וישמיעו אותה 24/7 בMTV , בטהובן=פופ . 2. פופ: סגנון מוזיקה. כלומר שהשירים יותר קליטים, הפזמון חוזר על עצמו פעמים רבות וכו' . אני אמשיך את הדוגמא שלי ממקודם: אם ישמיעו את בטהובן 24/7 בMTV, אמנם הוא יהיה פופ של ההגדרה הראשונה-פופולרי, אבל הוא לא יחשב כסגנון מוזיקה פופלרי. וזה ההבדה שיש בין להקות של "פעם" לבין להקות עכשוויות. זה פשוט לא אותו פופ. שוב, מנקודת המבט שלי לפחות.