לימורי, עזבי אותך אחותי!
קודם כל, הייתי לי שיחה עם אותה בחורה והיא הסבירה לי למה תינוקות עושות לה בחילה. (נשמע מזעזע, נכון?) אז, זה אותם דברים פשוטים שעושים לכולנו בחילה - אלא אם כן זה הילד שלנו (הקקי, הפליטות, להחליף חיתולים, איך שהם אוכלים) - והיא צעירה, לא נשואה, עוד אין לה ילדים. מה את מתרגשת? ולמה את מתעצבנת או קוראת שם? בגדול, מאז שהפכתי לאמא אותם דברים כבר לא מגעילים אותי - על אף ילד - אבל לפני? אם תינוק היה פולט על כל החולצה שלי, אולי לא הייתי מקיאה אבל גם לא הייתי נהנת!! ומשם היא מדברת - מקום שהיא לא היתה בו. חוץ מזה, שאם היא באמת תמיד תרגיש ככה ולא תרצה ילדים, מה רע? עדיף שמישהי שנגעלת מילדים לא תלד, נכון?