../images/Emo28.gif../images/Emo80.gifנו אתה היית מת לדקה שלמה
אתה צריך לדעת לא..? בכל מקרה... אין גן עדן..אין גהנום.. או שלא קורה לנו כלום..אנחנו סתם שוכבים מתים מתחת לאדמה ונרקבים עד שכולם שוכחים אותנו(?) או..שהנשמות שלנו יסתובבו בעולם בין כולם.. וזהו=]
כל החומרים בגוף שלנו מתאדים ויוצאים מהאדמה (וזה מה שמכונה "רוח רפאים" כי יש לנו בגוף זרחן וזה זוהר בחושך) או שחלק מהחומרים מטפטפים מהוף שמצטמק והכל מתאסף בקצה (כמו בשקית זבל
) ואז נשאר רק עור ועצמות, וגם העור מתפורר בסופו של דבר, וגם העצמות, אבל אחרי יותר זמן. זה מהפן המדעי. מהפן האישי אני מאמינה שהנשמה עולה למעלה ויש גלגול נשמות (או ככה לפחות אני רוצה שיהיה...).