אממ הזה שחן כתבה זה מגניב^^ אבל אני מאמינה בגן עדן וגיהנום..נמנמ
B be a bee New member 24/4/04 #35 אממ../images/Emo20.gif הזה שחן כתבה זה מגניב^^ אבל אני מאמינה בגן עדן וגיהנום..נמנמ