דיון

  • פותח הנושא Torn
  • פורסם בתאריך

Torn

New member
../images/Emo41.gifדיון../images/Emo41.gif

לאחר שיחה שהייתה הרגע בצ'אט, נשאלה השאלה הבאה: מה קורה לנו לאחר שאנחנו מתים
.
תענו
.
 

nutty boy

New member
חיים מחדש../images/Emo80.gif

אני אסביר-אם התנהגת טוב והכל, תקבל חיים עשירים, כיפיים והכל
אם לא, אז תקבלו חיים גרועים [
]
 
../images/Emo28.gif../images/Emo80.gifנו אתה היית מת לדקה שלמה

אתה צריך לדעת לא..? בכל מקרה... אין גן עדן..אין גהנום.. או שלא קורה לנו כלום..אנחנו סתם שוכבים מתים מתחת לאדמה ונרקבים עד שכולם שוכחים אותנו(?) או..שהנשמות שלנו יסתובבו בעולם בין כולם.. וזהו=]
 

עופריקי

New member
..../images/Emo19.gif../images/Emo66.gif

"המוות זה כמו להוולד מחדש... רק אחורה." אני מאמינה בגלגול נשמות.
 

Torn

New member
לפי דעתי...../images/Emo122.gif

אף אחד פה לא יודע את התשובה, כי אף אחד פה לא מת
. אבל אני מאמין שיש גילגול נשמות,כי היו הרבה מחקרים בנושא וזה פשוט נראית לי האפשרות הכי הגיונית.
 

nutty boy

New member
היגיון?! ../images/Emo80.gif

במה שקורה אחרי מוות אין הגיון! לפי ההגיון אנחנו פשוט נשארים שם
בלי שום דבר מיוחד... עוד ניחוש: הולכים לעולם הנהר!! (ראיתי ת'סרט
)
 

חןשסק

New member
לפי המורה שלי לפיזיקה

כל החומרים בגוף שלנו מתאדים ויוצאים מהאדמה (וזה מה שמכונה "רוח רפאים" כי יש לנו בגוף זרחן וזה זוהר בחושך) או שחלק מהחומרים מטפטפים מהוף שמצטמק והכל מתאסף בקצה (כמו בשקית זבל
) ואז נשאר רק עור ועצמות, וגם העור מתפורר בסופו של דבר, וגם העצמות, אבל אחרי יותר זמן. זה מהפן המדעי. מהפן האישי אני מאמינה שהנשמה עולה למעלה ויש גלגול נשמות (או ככה לפחות אני רוצה שיהיה...).
 

hello185

New member
גלגול נשמות

או איך שלא קוראים לזה. הנשמה שלי חיה אבל בגוף אחר אפילו אם זה פרה
 

ChilD SouL

New member
אני מגיעה לגיהנום../images/Emo70.gif ../images/Emo9.gif

כל השאר לא מעניין אותי
 
למעלה