דיון

  • פותח הנושא Torn
  • פורסם בתאריך

R e A

New member
../images/Emo104.gif

נהיים רוחות. מסתובבים חופשי איפה שרוצים ודרך קירות
אפשר להציץ במקלחת
 

R e A

New member
../images/Emo104.gifמי אמר שלא יהיו לי אשכים../images/Emo10.gif

 

Daniel ROCKS

New member
יש לי וידוי...../images/Emo4.gif../images/Emo73.gif

אני השטן ובאתי לקחת את נשמתכם.. מואהאהאהאה
 

Taste of a Kiss

New member
אני יכולה לענות לך

לפי הפילוסופיה היהודית של ימה"ב אבל זה ארוך, לא תבין מילה, ואין לי מצב-רוח. (קיבלתי את המבחן היום, 82
) אולי בפעם אחרת
 
למעלה