בחנויות הספרים יד שנייה ברח' אלנבי הם נמצאים (20-35 ש"ח)... אלה שלי לא עוזבים את הספריה שלי, יש עליהם קמטים המזכירים לי את טעמה של סוסה מיוחדת במינה........ וחוץ מזה קראתי אותם בינות לאריזה של מעבר האורווה בתקופת הנדידה לרחובות.... משמע יש לי סנטימנטים עמוקים כלפיהם..... פגסוס
שלום שמי סופי ואני מכורה לספרים של מרגרט וייס וטרייסי היקמן. כמו שכבר הבנתם אני חדשה כאן בפורום ורציתי לקבל קצת צומי לפני שאני אתחיל לדחוף את האף שלי להודעות שלכם....סתם...אני לא עד כדי כך מגעילה, עמוק בפנים אני אפילו נחמדה!